18 Kasım 2012 Pazar

Haftasonu Alışverişlerim ve İNDİRİM Haberleri :)

       Umarım Haftasonunuz güzel geçiyordur zira benim alışverişlerle dolu ve pek bir yorucuydu :) Bu haftaki  indirimlerin sebebi yine çok özel bir gün olan Öğretmenler Günü :) Öncelikle bütün öğretmenlerimizin öğretmenler günü  kutlu olsun :) 24 Kasıma kadar Kotonda bütün ürünler etiket fiyatı üzerinden %30 indirimli yeni sezon da dahil :) Ben zaten Outlet bir mağazasına girdiğim için etiketler üzerinden ikinci bir indirim yapıldı :) Daha önceki bir postumda  ev giyimi konusunda kotonda çok cici şeyler olduğunu söylemiştim bu haftada indirimde olan ürünlerinden faydalandım :)
  
     Mesela zaten daha önce indirime girmiş olan bu cici şortu %30 indirimden 6 TL'ye aldım :)



:))


Bu ayıcıklı kapşonlu üstü de 14 TL'ye aldım :)

Migrostan aldıklarım bu sefer indirimsiz :)) bu metal saksının rengini çok sevdim ben mandallarımı koymak için kullanıcam :) Fiyatı 10 TL



Bu şirin magnetin fiyatı da 5 TL gibi bir şeydi çokk şekerr :))

İkeda da h.sonu indirime giren bir çok ürün vardı benim aldıklarım indirimsiz olanlar :) Bu çiçekli metal peçeteliği çok beğendim :) Fiyatı 6 TL gibi birşeydi



Sade beyaz bir çerçeve arayışındaydım bu çerçeveyi de ikeadan 8 TL'ye aldım :)


Keramika'ya ne zamandır uğramak istiyordum bu hafta fırsat bulabildim ama çok vaktim olmadığı için fazla bakınamadım bir gün daha ayrıntılı gezicem :) bu şeker kaşıklık ilk gözüme çarpandı 3-4 TL gibi bir fiyatı vardı :)İzmirde oturanlar için Keramika mağazası Kemeraltında :)



Esse ve Bernardo da öğretmenler günü dolayısıyla %50 indirime girmişti :) ben çoğu mutfak malzememi aldığım için çok fazla bir şey almadım ama yeni alacaklar bu indirimi kaçırmasın derim :) 3'lü Deniz kabuğu çerezliklerin fiyatı 15 TL'den 7.5 TL'ye düşmüştü :))


Bu kalp fırın kabından daha önce Esse'den 12 TL'ye almıştım hazır 6 TL'ye düşmüşken bir tane daha alayım dedim :))


İhtiyacı olanlar indirimleri değerlendirsin derim :)   Mutlu haftalar :)



31 yorum:

  1. Çok güzel parçalar almışsın, güle güle kullanman dileğiyle... Özellikle kotondan aldıklarını pek beğendim hem modellerini hem de fiyatını! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm koton ev giyimi konusunda çok iyi :)

      Sil
  2. cnm çok güzel şeyler almışsın hepsini güzel günlerde güle güle kullan inş:)

    YanıtlaSil
  3. Tam bir indirim Kudüs'ün tebrik ederim... Ayrıca aldıkların Cook güzel güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Haftasonu dışarı çıkmadığım için yine kaçırdım indirimleri :( Güle güle kullan hepsi çok güzel kaşıklığı daha çok beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme canım artık bi daha ki indirimlere ben haberdar ederim seni :) teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. İndirim kurdu sun demek istedim pc sacmaladi

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten çok zevkli çok güzel ürünler almışsın, metal saksılık çok güzelmiş ayrıca. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. yine çok güzel şeyler almışsın, şorta bayıldım! güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ben de çok beğenerek aldım :))

      Sil
  8. Aa ne güzel tesadüf ben de dün ikea dan o çerçeve ve peçeteliğin aynısını aldım :) Diğer aldıklarında çok güzel iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok ilginç bir tesadüf olmuş beğenilerimiz aynı demek ki :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  9. ya ama çok güzel ciciler almışsın...
    hepsine bayıldım...
    hemde fiyatlar çok uygun...
    insan alışveriş yaparken en çok da uygun olunca seviniyor sanırım :))
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. cok seker seyler almısısnn ohhhhh pecetelıge ozellıkle bayıldımmmmmmmm guzellık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canımmm nerelerdesin sennn özlettin kendini :))

      Sil
  11. canım hepsi birbirinden güzel ve şirin:))) Sende olmasan indirimden haberimiz yok vallahi. Kalp fırın kabına bayıldım:)))) Güle güle kullan canım,
    Şu Keramikaya havalar iyice soğumadan gitmek istiyorum:))))))
    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka git canım çok güzel parçalar var ben de bi dahakinde daha detaylı incelicem :) lezzetli yemeklerini keramikanın şirin tabaklarıyla yaparsın :)) sevgilerr :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. güzel şeyler bulursunuz inşallah :)

      Sil
  13. eşimde aynen boyle dedı ogretmenler gunu magazalar ındırıme gecer:)ugrarız kotona da

    YanıtlaSil
  14. Aldıklarına bayıldım, rengarenk cıvıl cıvıl...güle güle kullan :)

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. bende istiyorum minnıe sorttan istiyorummmmm:) nerden aldınkı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cotondan aldım canımm :)) bir daha gittiğimde görürsem sana da alırım :)

      Sil
  16. Hepisde birbirinden güzel.Ben kalpli olan herşeye bayılırım zaten.
    sevgiler.derya

    YanıtlaSil

bal damlası