7 Kasım 2012 Çarşamba

EV GİYİMİ

Şuanda ev giyimimi pek önemsemeyip salaş takılsam da evlendikten sonra daha şirin ve ev şıklığı denilen giyim tarzını yaratmak için şimdiden çeyizime aldığım parçalarla koleksiyon yapıyorum :)) Bu konuda Coton ve La Senza şimdilik en sık uğradığım markalar.Özellikle Coton&Ole homewear koleksiyonunda oldukça şirin ev giyim ürünleri bulmak mümkün.Üstelik bir de benim gibi indirim zamanına denk geldiyseniz sepetinizi hemen doldurun derim :)  Ben bu fiyonklu üstü indirimden 7 tl gibi  bir fiyata aldım :) denemeden aldığım ürünler arasındadır :)


Sabahlık konusunda biraz takıntılıyım :)) bu aldığım 3. sabahlık diğerlerini La Senza ve Aqua'dan almıştım. Bu şirin sabahlığı da görünce almadan edemedim rengi ve fırfırları çok tatlı fiyatı da 20 tl'ye düşmüşken onu da hemen kaptım tabi :))



Bu coton çizgili pijamaya gidip gelip bakıyordum indirimsiz fiyatı 40 tl'ydi.İndirimde 20 tl'ye düştüğünü görünce bunu da hemen ev giyimime ekledim :))



 

Bu da La Senza'dan aldığım pijama altı.Bunu da indirimden 15 Tl gibi bir fiyata aldım fiyonklu ve dantelli paça detayı oldukça şık duruyor.La Senza çok sık indirime giriyor mutlaka indirim zamanları uğrayın derim fiyatlar
sezondakinden çok farkediyor.

Forever new'den aldığım bu şirin üstün fiyatı da 15 tl'ydi 40 tl'den düşmüştü :)



Yine cotondan aldığım kuzu pijamam :) bunu da indirimden 6 tl gibi bir fiyata almıştım :)


Aynı gün semt pazarından bulup 7 tl'ye aldığım bu pijama altıyla ikisini takım yaptım :))



Deichmann'dan aldığım bu havlu terlikler de 10 tl :)


Düğün için henüz vaktim olduğundan acele etmiyorum indirim zamanlarını bekleyip sezonda gördüklerimi yarı fiyatına
alıyorum :)

26 yorum:

  1. Kuzulu olan çok şirinmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ben de çok severek aldım :) teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Canımcım hepsi gerçekten çok güzeller ve çok uygun fiyata almışsın, güle güle sağlıkla kullan!Anlaşıldı şimdi, sen eşini zengin ediceksin:)Şaka bir yana indirim zamanlarında buradan duyursan da bizlerde faydalansak nasıl olur canımcım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canım indirim varken sezondan pahalı almak bana çok dokunuyor :)) bunları hep outlet mağazalardan aldım o yüzden ürünler hep indirimli :) ama özellikle indirim duyuruları yapıcam sizin için zevkle :) öpüyorumm

      Sil
  3. bir pijama delisi olarak bayıldımm

    YanıtlaSil
  4. hepsini güzel günlerde giy..bu indirim nerede ki buralarda pek kalmadı çok özendim şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım optimum outletten aldım bir kısmını bir de cotonun büyük bir outlet mağazası var İzmir-Bucada orada ürünler hep normal fiyatının altında oluyor :)sıcağı sıcağına haberdar ederim sizi bundan sonra :)

      Sil
  5. ohh hepsi çok şirin, huzurla giy şeker...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok cici, güzel günlerde kullanırsın inş :) İndirim günlerinden bizi haberdar edersen süper olur çünkü çeyizim için alınacak çok şeyim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım indirimleri sıcağı sıcağına duyurmaya çalışıcam size.mesela şimdiden Ocak ayındaki büyük indirim için para biriktirmeye başladım :) herşey yarı fiyatına düşüyor bence Ocak ayını pas geçme bir çok şeyini yarı fiyatına alabilirsin :)

      Sil
  7. çok tatlılar,gerçekten ev kombinide gerekiyor,dışarıda bakımlı evde paçoz kız kadar kötü manzara yok :)
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyosun canımm eşler birbirini en çok evde görüyor :)evde şıklık çok önemli :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  8. hepsi de çok güzel güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
  9. evet evlendikten sonra ev kıyafetleri de önem kazanmaya başlıyor gerçekten :) oysho'nun cicileri de çok güzel, tavsiye ederim ama indirimde almak daha mantıklı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım özellikle topuklu süslü ev terliklerini çok beğeniyorum :) onlar da alınacaklar listemde :)

      Sil
    2. oysho indirime giriyo mu, gerçekten çok güzel ama pahalı geliyo bana =/

      koton - ole'nin ev giyimi çok sevimli, güle güle kullan hepsi çok güzel ;)

      Sil
    3. teşekkür ederim canım aldıkça paylaşıcam sizlerle :) oysho da yılbaşı indirimine giriyor 50 tl olan kokoş ev terlikleri 25 tl.ye filan düşüyor o yüzden Ocak indirimini beklemek lazım :)

      Sil
  10. Hepside çok güzel,güle güle giy:)Bu arada paylaşmışsındır da ben görmemişimdir belki düğün ne zamana?Bende yaza evlenirim belki kesin birşey yok şu an düşünce aşamasında ama ne kadar önceden başladın alışverişe onu merak ediyordum açıkcası:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğünümüz 25 haziran canım :) ama ben şimdiden birçok şeyimi aldım ocağa kadar sadece gelinliğim ve ufak tefek şeyler kalsın istiyorum panik yaparım ben yoksa :)))

      Sil
  11. Cicileri çok sevdim pijamaları çok severim ki ben:)
    Güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  12. Ayyyyy çok tatlı bunlar acaba hangi kokoş şekerin bunlar :) Tatlı olduğunu söylemiştim di miii?? :) Vallahi ayırım yapamıyorum,, her biri çok güzel, çok zevklisin arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) canımmm nerelerdesinn senn yaa özledim senii :) senin kadar tatlıysam eğer ne mutlu bana :)) kocamann öpüyorumm senii canımm :*

      Sil

bal damlası