14 Kasım 2012 Çarşamba

ENGLISH HOME İNDİRİMİNDEN :)

           Bugün iş çıkışı yolum English Home'a düştü :) Bazı ürünlerde %50 bazılarında da %25 indirim olduğunu görünce ilk önce onlara yöneldim :) Daha önce oturma odamda deniz teması kullanacağımı söylemiştim mobilyalarım ve koltuk renklerim de belli olduğuna göre ufak tefek aksesuarları gözüme çarpanları ve indirimde olanları yavaş yavaş almaya  başladım :)   Bu kırlentin etiket fiyatı 20 TL'ydi %50 indirime girince 10 TL'ye düşmüş ve bir tane kalmış bana kısmetmiş :)


Halatla çevrili kırlent daha önce görüp beğendiklerim arasındaydı onu da %25 indirimden 22 TL'ye aldım :)




Böyle büyük bir minder kılıfını hep arıyordum büyük minderlerin oturma odalarına farklı bir hava kattıklarını düşünüyorum bir de deniz temalı olunca ve %50 indirimle fiyatı 20 TL'ye düşünce kaçırmadım :))


Bu şirin kapı ağırlığı da tahmin ettiğiniz gibi marine odası için :) onu da %50 indirimden 7 TL gibi bir fiyata aldım :)



Cupcake'li fotoğraf albümü de daha önce beğendiklerim arasındaydı onu da %50 indirimden 7.5 TL'ye aldım :)



Telefon defteri şimdiye kadarki çeyiz alışverişlerimde hiç aklıma gelmemişti taa kii bu şeker cupcake'li defteri görene kadar :) onu da indirimden 5 TL'ye aldım :)






Tam çıkarken gördüğüm bu minik dantelli misafir havlularının iki tanesini 8 TL'ye aldım :)
onlar da %25 indirimdeydi :)


Öylesine bakmak için girdiğim English Home'dan indirim dolayısıyla elim kolum dolu çıktım :)
Çeyiz alışverişi yapanlara duyurulur :)



25 yorum:

  1. ayy bu kadar olur dün herhalde 1 saaten fazla English homedaydım.(Deli gibi) aldıkların süper canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm canım ben de bugün 40 dk. kalmışımdır :))

      Sil
  2. güle güle kullan canım çok güzeller..

    YanıtlaSil
  3. yeni cicilerini güle güle kullan canım...
    çok güzeller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm Şirinecimm :)

      Sil
  4. CANIM GÜLE GÜLE KULLAN CİCİLERİNİ BU GÜN BENDE BİRAZ ALIŞVERİŞ YAPTIM ÇOK GÜZEL ŞEYLER VARDI
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım aynen öyle English home'un daimi misafirleriyiz :))

      Sil
  5. Kuzum iyi ki öylesine bakmışsın, alışveriş amaçlısını düşünemiyorum:)) Güzel günlerde kullan arkadaşım kırlentlerin çok güzel, halat detayını çook çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm ben de çok beğendimm onu bir de bütün aldıklarımdan birer tane kalmıştı şansıma :))biz bayanların alışveriş konusundaki klasik tutumu sadece bakıp çıkıcam tabi poşetlerimle birlikte :))) öpüyorum senii kocamannn :***

      Sil
  6. Gidemedim yaaa bitecek indirim:( burda yok magazasi antalyaya gitmem gerekiyor. Cok cici hepsi de cok iyi yapmissin almakla mutlu gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülme canım indirim hiç bitmiyor asıl büyüğü Ocaktaki yılbaşı indirimi o zaman gidersin :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. eşinle birlikte güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzeller güle güle kullan canım :)
    Geçen gün bana msj geldi sadece Şirinyer mağazasına özel %50 indirim 60tl battaniye 30 tl die yazıyordu ki o battaniyelerde aklım kalmıştı yarı yarıya inmişken gidip alayım dedim ama fırsat bulamadım. Battaniyeler hala oradmıydı gözüen çarptı mı :) ortadaki septtin içindelerdi :)

    Bu arada birbirimize çok yakınız birgün buluşabiliriz canım benim hatta English Homeları beraber talan ederiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm benim de aklımda hep hatta girdiğimde belki seni görürüm diye düşündüm iş çıkışıydı :)battaniyeleri ben görmedim sanırım kalmamış aldıklarımdan da kırlentlerden birer tane kalmıştı zaten herkes üşüşmüş :)) senin çalıştığın optik kemeraltındaydı sanırım tam yerini bilsem gelicem çünkü bu sıralar düğün hazırlığı dolayısıyla hep oralardayım :) çok sevinirim ben de görüşmek istiyorum seninle :)

      Sil
  9. hepsi çok güzel
    güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten hepsi çok güzel :) bende deniz temasını çok severim güle güle kullanın.

    Bu arada hint kıyafetini biz Fatih'ten aldık internette görmüştük. İstanbul'a geldiğinizde oraya bir bakarsanız bulabilirsiniz eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm İstanbula gittiğimde mutlaka gidicem Fatih'e :)

      Sil
  11. Canım evet ben Kemeraltındayım beklerim. Tüm gözlükçülerin olduğu 1. Beyler varya orda İdeal Optik var operanın yanında hemen pasaj var orda. Oraya gelsen alırım ben seni(ablam orda). Bende zaten çok uzakta diilim.
    2. beylerde en bilindik Efes Optik var en yakınımda. Burda cami var hatta karşısındaki handayım ben. Yan tarafımızda Aktaş kolonyaları var meşhur çok kolay yerdeyim.
    Adın Özlem miydi bu arada ben hep Boşnak Kızı diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ismim Özlem :) tarif ettiğin yerleri biliyorum bulurum seni :) ben de görüşmek isterim yakın zamanda çok mutlu olurum öpüyorum seni :)

      Sil
  12. çok güzeller güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  13. oldukca hesaplı ve harıka seyler almısısn englısh homea bayılıyorum bende

    YanıtlaSil

bal damlası