24 Kasım 2012 Cumartesi

DÜĞÜN HAZIRLIKLARI : Uğur Paralarım :)

Belki çok erken ama hazırda malzeme varken ve can sıkıntısı da tavan yapmışken uğur paralarımı yapmaya giriştim :)) Düğün Hazırlıkları başlığı altında biriktirdiğim notlarımda daha bir sürü elde yapılacak şeyler varken bir yerden başlamak gerektiğini düşündüm :) İlerleyen zamanlarda da buna benzer bazı çalışmalarımı paylaşıcam :)

 Nişanımdan kalan mor organze kumaşı ilerde lazım olur diye saklamıştım beyaz güller ve mor güller, bozuk paralar, nazar boncukları ve yine oganze bir kurdela ve makasla işlem tamam :)


Sonuç :)

Sepeti de başka bir can sıkıntısında süslücem :))


Uğur paralarımız alanlara uğur getirsin :)


14 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlarrrr, uğur paraları size de alanlara uğur getirsin canım :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ay ne gsel olmşlar eline sağlıkkkk

    YanıtlaSil
  3. şimdiden tebrik ederim mutluluklar ne zaman düğün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 25 Haziran kısmetse :)

      Sil
  4. canim yorumun icin tesekkür ederim bende burada dogru adresdeyim :) bildigin gibi hazirliklara ufakdan baslamak lazim :) birbirimize yardimci olabiliriz bende hemen ekliyorum seni :)ayrica bu ugur hediyeleri cok güzel olmus.Ilk defa görüyorum ama güzel bir fikirmis.Benimde birsürü fikirlerim var ve bircogunuda yaptim sayilir en kisa zamanda paylasacagim herseyi adim adim :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevinirim canım paylaşımlarının takipçisiyim değişik her türlü fikre açığım :)) bunlar damat gelin almaya geldiğinde gelinin başının atılıyor ve çevresindeki insanlar alıp saklıyor uğur getirdiğine inanılıyor :)

      Sil
  5. Ayy ne kadar da güzel olmuş bunlar :) Bende böyle yetenekler yok sanki :( Bakalım ilk el işi denememi nişan kavanozları için yapacağım :) Düğüne kadar yapılacak çok iş var çooook:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor değil canım küçük karelere kesip bağlayıp süslüyosun :)) ben de ilk kolay olandan başladım daha sonra dediğin gibi bissürüüüü şey var Allah yardımcımız olsun :))

      Sil
    2. Belki bende bu hafta sonu uğur parası süslerim :)
      Hiç belli olmaz, çok özendim :)

      Sil
    3. ben de bu ufak tefek şeylere şimdiden başladım canım düğüne az zaman kala başka şeylerle meşgul olacağımdan bari bunlar aradan çıksın dedim :))

      Sil
  6. çok güzeller, bir anda vaktin ne kadar çabuk geçtiğini hatırladım daha dün oturmuş biz de yapıyorduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok çabuk geçiyor zaman. uğur paralarımı senden ilham aldım zaten ;))

      Sil

bal damlası