15 Kasım 2012 Perşembe

ÇEYİZLİK OYUNLARIM :)

Migros her sene 23 Nisanda yetişkinler için olanlar da dahil olmak üzere bütün oyunlarda indirime giriyor :) Şahsen ben oyun sever bir yetişkin olarak her 23 Nisanda şöyle bir yokluyorum Migrosu :) Okey, tavla,domino, iskambil, her türlü oyunu biri kaldırmadığı sürece saatlerce oynayabilecek potansiyele sahip bir insan olarak çeyizim için ailecek ya da arkadaşlarımızla birlikte oynayabileceğimiz oyunlar arayışındaydım :) Geçtiğimiz 23 Nisanda Tabu, Monopoly ve Jengada %50 indirim olduğunu görünce hiç tereddüt etmeden aldım :) Migrosu indirim zamanları çookkk seviyorumm :))

 Tabu benim en sevdiğim oyunların başında gelir 40 TL civarında olan bu tabuyu ben 20 TL'ye yakın bir fiyata  aldım :)





Jenga da 15 TL'den 7.5 TL'ye düşmüştü. Başbaşa kaldığımız kış geceleri için heyecanlı bir oyun :))


Monopoly Türkiyeyi daha önce oynamış ve çok beğenmiştim onun fiyatı 20 TL civarındaydı :) Kalabalık olduğumuz Cumartesi geceleri sabahlamak için güzel bir sebep :))




Okey ve Tavla'nın da çeyizlik oyunlarımda demirbaşlar arasında yer aldığını düşünürsek bir oyun örtüsü de şart değil mi :) Burada da English Home imdadıma yetişti :) Tam istediğim tarzda :))



Bence insan en çok oyun oynarken içindeki çocuğu farkediyor, ben her zaman sevdiklerimle renkli vakit geçirip keyiflenmek istediğim için kaçta yaşında olursam olayım oyun sevgimden vazgeçemeyeceğim :) Benim gibi düşünenler  toplu oyun alışverişi yapmak isterseniz 23 Nisanda Migrosa gidip içinizdeki çocuğa hediyeler alabilirsiniz :))

 

24 yorum:

  1. Ben de Tabu ve Trivial Pursuit'i çok seviyorum. Migros'ta 23 Nisan indirimi olduğunu ilk kez duydum, önümüzdeki 23 Nisan'ı 4 gözle bekliyorum :) Haber verdiğin için teşekkürler canım :)

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım migros özel günlerde çok güzel indirimler yapıyor Kadınlar günü ve anneler gününde kozmetik ve cilt bakım ürünleri yarı fiyatına düşüyor ben o zamanlarda stok yapıyorum :)) elimden geldiğince indirimlerden haber vericem :)

      Sil
  2. Negüzel bir fikir 'Çeyizde oyun' :) Yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş canım, bir ömür mutlu ol ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm ne güzel bir yorum bu çok mutlu oldum güzel gözlerin öyle görüyor :)

      Sil
  3. bayılıyorum bu bilgilendirici postlara :) kesinlikle 23 nisanı ayrı bir hevesle bekleyeceğim :) sevgiler :)
    aynı adsız şahıs :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :)) diğer indirim tarihlerinden de sizi haberdar edicem :)) sevgiler

      Sil
  4. merhaba nasilsiniz efendim ? :)
    yukardaki o morlarin içindeki kiz ne kadar tatli
    çok guzel bir fotograf :)
    bu arada monipoliyi surekliii oynuyoduk kuççukken :) ama o kadar
    şike vardiki hep ben kazaniyordum :p
    opuyorum canim

    bisous bisous

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çookk teşekkür ederimm ne güzel bir yorum buu :)) ben de öpüyorum seni :)

      Sil
  5. Bekle beni migros 23 nisan öncesi sendeyim :))

    Çok güzel düşünmüşsün balım, iyi günlerde oynayın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) mutlaka uğra derim ben bu 23 Nisanda kalanları tamamlıcam :))

      Sil
  6. hahah çok mantıklı canım :)şimdiden iyi eğlenceler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımm çeyiz alışverişim bitince boşluğa düşeceğim kesin :))

      Sil
  7. MERHABA DÜĞÜN KINA VE NİŞAN İÇİN ÇOK GÜZEL ANI OLACAK ÜRÜNLERİME BAKMAK İSTERMİSİN :) YAKINDA ÇOK ŞIK GELİN AYAKKABILARI GELİCEK EL YAPIMI:)İLGİNİ ÇEKER DİE DÜŞÜNDÜM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm tabi ki bakmak isterim hem de hemen :))

      Sil
  8. ah keske zamanim olsa, bende cok seviyorum :)
    benim kardesler buyudu epey tabi, banada zaman ayirmiyorlar ...
    Eski zamanlari animsadim simdi ..
    Takibindeyim canim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendin için biraz zaman yaratmalısın o zaman :)) herkesşn eğlenmeye ihtiyacı vardır :)çok teşekkür ederim yorumun için :)

      Sil
  9. Oh canım sana misafirliğe geldikçe oynarız artık:) Sen eşini zengin ediceksin canımcım eşin çok şanslı bence kıymetini bilsin kızımızın:) Kim var bu kadar indirimleri takip eden, bizleri de unutma canım bizler de faydalanalım bari!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tabi ki de tatlım her zaman beklerim evime :) indirim konusunda biraz şanslıyım hep bana denk geliyor :) her indirimden haberdar edicem sizi ama :)) çok mutlu oldum yorumuna çok öpüyorum seni :)

      Sil
  10. Ceyizlik oyunlar haaaaa,bayildim bu fikre ama,ben biraz gec kaldim gibi:))))
    sevgiyle ve dostca kali,ben de beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) sevgiler

      Sil
  11. ben de geçen gün bir sürü oyun aldım,oğlumla bol bol oynuyoruz :)ama migrosta ki indirimi bilmiyordum,bundan böyle bende takip ederim artık..

    YanıtlaSil
  12. hahaha super bu oyunlar..mısafrlerın ıcın eglence kaynagı cok ıyı yapmısın kı ben cok severımmmm hepsnı

    YanıtlaSil
  13. katilyiorum katiliyorum katiliyorum canimmmmm bende burdan tr gidince ilk oyunlarimi götürecegim hahahah :DD cok seviyorum oyunlari olmazsa olmaz benim icin :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzell sen de benim gibisinn :)) içimizdeki çocuğu hiç kaybetmeyelim o zaman :)

      Sil

bal damlası