30 Kasım 2012 Cuma

APEX HALI MUTLULUĞUMM :)))

         Bugün çoookk mutluyumm :)) Ne zamandır internette takibe aldığım indirime girmesini beklediğim Apex jean halı internette indirime girmedi :)) Şöyle oldu  Angora Halıda indirim olduğunu duyunca şöyle bir bakmak amaçlı iş çıkışı  bir uğrayayım dedim :) Bir de ne göreyim internette 170 TL olan Apex jean halı burada istediğim ebatlarda ve sadece 1 tane var :)))  bir de %30 indirime girince fiyatı 120 TL'ye düşmesin mi :)) Hemen sardırdım ve onların bile getirmelerini beklemeden aldığım  gibi eve getirdim :))) Ben bu halıyı tahmin edersiniz ki Deniz Temalı oturma odam için aldım :)) herşey mavi ve tonlarında olacağı için odama
çok yakışacağını düşünüyorum :)) 

Aslında rengi daha mavi burada biraz koyu çıkmış ama kendi sitesinde birebir rengini görebilirsiniz Apex Jean Halı  



İlk sorum temizliği oldu :) normal halılar gibi halı yıkama firmalarına verebiliyormuşuz :)) Bildiğiniz gibi Kotun zaten ömrü uzun oluyor :))





Kalınlığı da oldukça iyi tam bir halı gibi :))


İstediğim Halının tam da istediğim boyutunun rastgele girdiğim bir mağazada %30 indirimle hem de tek kalmış olarak karşıma çıkması bir işaret mi acaba :)))  Düğün hazırlıkları sürecinde inşallah bütün dilediklerim bu halı gibi yol üzerinde karşıma çıkarlar :))
Öpüyorumm herkesiii :))))

32 yorum:

  1. canım benim ben bu halıyı çok sevdim :)))
    çok tarz bir halı :))
    zevkli olduğun belli :))
    en güzel günlerde kullanman dileğiyle canım...
    çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm ben de çok sevdimm :)) öptümmm :)

      Sil
  2. Ne kadar güzelmiş bu halı, bayıldım cidden :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm sevindim beğenmene :))

      Sil
  3. bende bu tarz alışverişlere başladım. çok keyifli oluyor. fotoğraf makinesi alınca bende paylaşacağım. bu arada beni eklersen çok mutlu olurum hiç arkadaşım yok:(
    http://bbbeautymakeup.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ekledim seni canımm :) senin de paylaşımlarını bekliyorum :)

      Sil
  4. gerçekten çok hoş,birden kotlarımın cebini sökmek istedim :)
    güle güle bas canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım annemin de görünce ilk tepkisi o oldu bilseydim eski kotları atmaz ceplerini biriktirirdim dedi :)))

      Sil
  5. çok tarz gerçekten güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bi halı güle güle kullan tatlım, temizliğininde kolay olmasına sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevindim canım en çok onu merak ediyordum :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  7. güle güle eskitin müstakbel eşiniz ve sevdiklerinizle..

    YanıtlaSil
  8. Demek artık kotlarımızı atmadan önce ceplerini söküp biriktireceğiz. :)) Harika olmuş, ilk defa gördüm ve çok şaşırdım. Dediğin gibi yaşamın hep şans dolu olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet elde de yapılabilir çok da güzel olur :)) amin inşallah çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  9. evinin son halini çok merak ediyorum :) özenle ve zevkle seçilmiş her parça bütün olarak çok güzel olacak belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepsi bittikten sonra parça parça odaları yayınlıcam burda :)) inanın ben de çok merak ediyorum :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. süper bişey bu yaa :) güle güle kulannnıınnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederimm canımm beğenmene sevindimm :)

      Sil
  11. Çok güzel ve farklı, rengi de süper. İyi günlerde kullanın, sevgiler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumunuz için :) sevgiler :)

      Sil
  12. Halıya bayıldım inanılmaz güzel. bende işaretlere inanırım.ve inşallah tüm işlerin rast gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  13. hahahhaha ne seker halı bu boyle bayıldım ben bunaaa..umarım her seyın boyle sansınla devam eder canım

    YanıtlaSil
  14. ayyy bu ne yaa böyle bayıldım resmennnn. çok zevkliymişsinn gerçekten de sıradışı bir evin olacak belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm beğenmene sevindim ben de çok sevdim bu halıyı :))

      Sil
  15. bana mukkemel fikirler veriosun canimcim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım ne mutlu bana :))

      Sil
  16. aaa dokusuda mı kot gibi? ben desen sanıyordum sadece. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım orijinal kot ceplerinden pachwork yapmışlar :) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası