3 Ekim 2012 Çarşamba

TEPE HOME

Geçtiğimiz haftasonu Tepehome'a yolumuz düştü günün frısat ürünlerinde
yüzde elliye varan çok büyük indirimler vardı.Ne zamandır marine
takımım için çay tabağı arıyordum bu cicileri çok beğendim ve hemen
8'li bi takım yaptım :)



Bunlar da ikili üzerlerinde donut resimleri olan çay fincanları.
Kutularını ayrı bir beğendim :) Takım olarak 13 Tl gibi bir şeydi.


Bu paketleri kendim için yaptırdım kendi kendime hediye etmiş oldum :)




Bunlar da içinden çıkanlar :) her birinin tanesi 2 TL ile 3 TL
arasında değişiyor oldukça uygun ve çok şık buldum ben.


 Bu kaselerin de tanesi 3 TL'ydi.Bunları da yüzde elli indirimden aldım renklerini çok beğendim :)


 

19 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çay tabakların ne kadar cici:) bunlardan çok güzel bahatlık olur:))
    Alışveriş yaparken benden önce birine paket yapılıyorsa ve hediye paketlerini beğenirsem hemenn kendime de hazırlatırım:)) başkasınaymış gibiiii:)) İlahi bize o zaman:) Güle güle kullan her birini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bana da öyle oldu paketleri gördüm ve hemen benim ki de hediye paketi olucak dedim :))) alemiz biz yaa :)) çok teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  3. buradan oldukça kibar görünüyorlar..güle güle kullan gerçekten fiyatları çok uygunmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım günün fırsatı olarak geçiyor bu ürünler herkes başlarına üşüşmüştü :))

      Sil
  4. hepsi çok güzel gülegüle kullan, tepehome u çok severim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel gelinimiz :)

      Sil
  5. çay tabakları ve son kaselere bayıldım .. çok şıklar ...
    çay tabaklarının fiyatını merak ettim
    güle güle kullanın inş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iki takım 22 tlydi. çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  6. Güle güle kullan çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  7. Bloğumda misafirim olmuşşunuz yorum bırakmışşınız ama takipçim olmamışşınız:(Ben ziyaretimi yaptım takipçinizde oldum.
    Boşnak kızı olduğunuzu belirtmesenizde resminize bakan anlar boşnak olduğunuzu ben çok severim Boşnakları; yarısından fazlası Boşnak olan bir mahallede büyüdüm,Bosna Herseğe gitme fırsatım oldu,ayrı bir sempatim vardır bu yüzden.
    Eviliğinizinde hayırlısı olmasını diliyorum,Rabbim mutluluk içinde tamamına erdirsin inşaallah.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel dilkeleriniz için çok teşekkür ederim :) ben de takipçinizim :))

    YanıtlaSil
  9. ne zamandır tepe home'a uğramamıştım, indirim dönemi geçmeden yetişsem iyi olur :))

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı şeyler seçmişsin,çok güzel:)
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  11. ayy kaçırdımmı ben bunu :) hepsi çok güzelmiş cnm güle güle afiyetle ağız tadıyla kullan inşallahhh, mucx :*

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller ve acayip uygun fiyatlılar.. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  13. ayyy ne güzel şeyler almışsın yaa ellerine sağlık evinin dizaynını gerçekten çok merak ediyorum şimdiden bir an önce hazırlıklar bitsede görsek :)))) Allah ağzınızın tadını bozmasın....

    YanıtlaSil

bal damlası