9 Ekim 2012 Salı

PAŞABAHÇE

Dün Paşabahçeye uğradım ne zamandır gitmiyordum.
Bu sefer dekoratif ürünlere göz atmak istedim :)
Oturma odamızı marine odası olarak dekore etmeyi
düşünüyoruz mobilyalarımız da ona göre şekillendi tabi :)
Şimdi sürekli gözüm marine ve deniz temalı dekoratif ürünlerde :)
Paşabahçede de bunları görünce bir de indirimde olunca kaçırmadım tabi :)



Bu da Büyükadayı temsil eden çerçeve :) onu da indirimden 15 tl.ye aldım :)


Bunlar konumuzla alakasız ama paylaşayım dedim :) iki hafta önce sipariş vermiştim bir arkadaşıma yeni geldi :) soğan ve sarımak kabı :) şekilleri çok hoşuma gitti ikisi toplam 5 tl :)




10 yorum:

  1. Bence çerçeve Şile'yi temsil ediyor. Neyi temsil ederse etsin, hepsi çok güzel. Soğan, sarımsak kaplarına bayıldım. Sevgiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerinde büyükada çerçeve diye yazıyordu ben de çok anlamam açıkçası İzmirli olduğum için :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  2. marine dekorasyonu çok güzel cnm, zevkli seçimler, merak ediyorum şimdiden ama eminim çok hoş olacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parça parça beğendiğim şeyleri alıyorum canım küçük bir marine odamız olcak :)) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  3. marine süper fikir .... evlilik hazırlık adımlarını takip etmek çok hoş.. böle aldığın şeyleri atlamadan paylaşman çeyiz hazırlığındakileri çok faydalıdır muhakkak .. keşke ben evlenmeden evlenmiş olsaydınız :((((
    buarada soğan sarımsak saklama kapları şahane nerden ne markanın meraktayım... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben bir katalogta gördüm birinin elinde belli bir markası yok satış temsilcileri aracılığıyla satış yapıyorlar arkadaşıma söyledim o da satan kişiye sipariş verdi benim adıma o şekilde ulaştı yani.bir daha görürsem en azından kataloğun adına bakıp sana ulaşırım :) bundan sonra da evin için değişiklik yapacağın zaman fikirler edinebilirsin canım üzülme :) biz evlendikten sonra da bir sürü şey çıkacaktır eminim :)) teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  4. Yine çeyizine birsürü ciciler katmışsın canım. O odada sürekli tatilde hisseder insan kendini:) güle güle kullan sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :) tatili bize getirdim :))

      Sil
  5. Pasabahçe olunca akan sular durur. Kalite de öncü bir firma. Arti yukarida aldiklarin çok hos! Hosuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim zamanı gidicem bir de gözüme kestirdiklerim var daha :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil

bal damlası