13 Ekim 2012 Cumartesi

Migros İNDİRİMİİ

Cuma günü Migrosta bütün züccaciye ürünlerinde %40 indirim vardı :)
Hemen öğle tatilimde Migrosun yolunu tuttum daha önce görüp çok beğendiğim 44 tl
civarında olan bu bambu vazo 23 tl.ye düşmüştü :) hemen aldım tabi :) bu arada
evimin renkleriyle ilgili de bir fikir vermiş oldum :))


Bu ahşap çerezlikleri ne zamandır istiyordum bunların da tanesi 1.80 tl'ye
düşmüşken hemen bir takım yapayım dedim ve daha önce Bernardodan aldığım çerezlikler
le birlikte çerezlik defterimi kapatmış oldum :)



Gri puantiyeli fırın kabından da bir tane kalmıştı onun da fiyatı 24 tl'den
14 tl'ye düşmüştü :) mutfağıma da uygun bir renk olacağından hemen aldım tabi :)


Bu cam tatlı tabaklarının da tanesi 1 tl'ydi :) kelebekli ve minik oluşunu
çok sevdim hemen 6'lı bir takım yaptım ufak tabaklar her zaman işe yarar :))

Bu seramik kaşıklık da 7 tl'den 4tl'ye düşmüştü.Üzerindeki resimleri çok beğendim :)



Sevimli seramik vakumlu kavanozlarımı da en sona sakladım :)) Onların da iki
tanesini 14 tl'ye aldım :)) Bunlar Migrosta hep ara ara gidip baktığım ürünlerdi
indirime de girince kaçırmamak olmazdı :)


 

İndirim 3 gün sürecek sanırım mutlaka bir uğrayın derim :)

23 yorum:

  1. Okurken inanmiyorum neden daha once soylemedi sanki derkeeeen son cumleyle havalara uctum😃bayildim hepsineeee ve bu fiyata! Gercekten cok begendim gule gule kullan😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım mutlaka uğra inşallah bitmemiştir ben de 5 tl olan muffin kalıplarını kaçırdığıma yanıyorum bitmiş hepsi :) bu arada cilt bakım ürünlerinde de bir alana bir bedava :))

      Sil
  2. Hepsi süper güle güle kullan canım, sen niye daha önce gelmedin bana, yarın hemen Migrosa gidiyorum.İnşAllah geç kalmamışımdır.Hoşçakal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yetişirsin canım benim gittiğim migros çok büyük değildi ona rağmen bulabildim bunları daha büyüklerinde daha çok çeşit vardır.Migros indirimlerini takip etmek lazım :)

      Sil
  3. hepsini güle güle kullaaaan :)

    YanıtlaSil
  4. Ay bayıldım kalpli kavanozlarınaaaa dün akşam eşime diyordum ne zamandır uğramıyorum şu migrosa bi atıver kendimi kaybedeyim diye:) Bu gün koştur koştur gidip o kavanozlardan bulursam kapıcam. tatlı tatlı kullan herbirini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canımm inşallah kalmıştır indirimde :)benim işyerim migrosa çok yakın olduğu için bütün indirimlerden ilk önce bizim haberimiz oluyor :))

      Sil
  5. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. güzel bir alışveriş olmuş hepsi çok hoş aldıklarınızın güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Kavanozlar cok sikmis;) migrosu bu gozle hic gezmedigimi fark ettim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çeyiz alışverişi yapmaya başladığımdan beri her yere eskisinden farklı gözlerle bakıyorum :))

      Sil
  8. RABBİM AĞIZ TADI İLE KULLANMAYI NASİP ETSİN
    HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL
    HAIORLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  9. aminn :) çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun canım, hepsi birbirinden güzel.. Sağlıkla mutlulukla kullan

    YanıtlaSil
  11. çok güzellerrrr ben niye duymadı ki bu indirimi? çerezlikler ve son kavanozlar harikaymış güle güle kullan...sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Aldıkların çok güzel çok beğendim. fiyatlarıda gayet uygun. güle güle kullan.bende boşnakım benide ekleyip bana destek olursan çok mutlu olurum.evliliğinde mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  13. ama ama amaaa hangi migros bu :( ben bu vakumlu şeker şeyleri tanesi 12tl den aldım yahuuu

    YanıtlaSil
  14. yaa çerezlikleri nekadar uygun almışsınızz:) negüzel yakalıyorsunuz indirimleri

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullanın bunları da hepsi çok güzel ve fiyatları süpermiş...
    Ben senin alışverişlerini görünce anladım ki bayağı kazık yemişiz neyse...
    Seve seve, iyi günlerde kullanırsın ve kimbilir ne güzel mamalar yaparsın bunlarla....

    YanıtlaSil
  16. Merhaba:) blogunu yeni keşfettim,çok mu şanslısın bu kadar indirime nasıl denk geliyosun ve de çok güzel şeyler almışsın:)) yarı izmirli sayılırım:P ara ara benim bloğuma da uğrarsan sevinirim.görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil

bal damlası