30 Ekim 2012 Salı

MEKİK ALETİ :)

              Evde spor yapmayı seviyorum :) O yüzden evimin bir odasını kitaplarımın ve spor aletlerimin bulunduğu bir hobi odası olarak değerlendirmeyi düşünüyorum :) Bunun için de gözüm ara ara spor aletlerine takılıyor daha da zamanım olduğu için yavaş yavaş indirimde gördükçe almaya çalışıyorum. Bugün iş çıkışı yolumun üzerindeki Bim'e uğradım öylesine girdiğim Bim'den elimde koca bir kutuyla çıktım :)


Bu katlanabilir mekik aletinden sadece bir tane kalmıştı Bim'de böyle bir şey olduğundan da haberim yoktu :) Ama
ayaklarım beni onun yanına götürdü :))

Tam 19.90 tl olan bu spor aletini hemen kaptığım gibi götürdüm :) Çeyizimin ilk spor aleti parçasını da böylelikle çok uygun bir fiyata almış oldum :)) Kalan spor aletleri için de her yılbaşında yapılan Büyük Migros
indirimini bekliyorum :)


Geçmiş bayramlarınızı kutluyor, sevdiklerimizle birlikte huzurla geçireceğimiz nice bayramlar diliyorum :)



7 yorum:

  1. umarım sıkılmadan yapabilirsin,ilk ay çok heyecanlı oluyo ama sonra tadı kalmıyo bende :) pilates tutkusu bunun papucunu attı :) hayırlı olsun sağlıkla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de tersi işledi geçen yıldan beri plates yapıyorum sıkıldım bir de aletlilerden gitcem :)) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  2. Fiyat süper ötesi uygunmuş iyi ki almışsın valla =)
    Güle güle güzel günlerde kullanırsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten fiyatı görünce hemen kucakladım :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Beklenmedik anda aklımızda olan birşeyi uygun fiyata görünce ki mutluluğumuz hiçbirşeyle karşılaştırılamaz heralde :)Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle :) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. http://www.a101.com.tr/tr/
    broşürü görünce sen geldin aklıma hemen :) kaçırma ;)
    aynı adsız :P

    YanıtlaSil

bal damlası