31 Ekim 2012 Çarşamba

Çeyizlere Kaldığımız Yerden Devam :))

Yine çeşitli zamanlarda çeşitli markalardan (tabi ki indirim günleri :) aldığım çeyizlerimle karşınızdayım :)
şimdilik tantitoniden çok alışveriş yapmadım.Ama aklımda alacağım bir kaç ürünü var tabi :) bunlar YKM Tantitoni'den renklerini çook beğenerek aldığım silikon setim :) yandaki aynı renk dondurma kaşığı da Mudo'dan tam 3 tl'ye aldım :)



 
Yine Bernardodan fakat bu sefer indirim değil :) Bunlar benim  gidip gelip baktığım fakat indirime girdiğine
bir türlü şahit olamadığım fashion kupalar :) Sevgiliden hediye :))




Güral zeytin tabaklarını İzmir Metroda bulup aldım iki tanesi 10 tl'ydi. Farklı şeyler için de kullanılabilir :)


Külah şeklindeki dondurma kaplarım da üç yeşil ve üç turuncu olmak üzere YKM'den alındı.Bunlar da indirim zamanı
tanesi 3 Tl :)



Saydam şekerliği de Esse'den 6 Tl gibi çok uygun bir fiyata aldım :) Her çay takımına uyum sağlayacağını düşündüm :)


Bu uzun buz kalıbından bir tane daha almadığım için pişman oldum bir daha ki gidiş gelişlerimde Bernardoda göremedim
onu da 2.5 tl'ye almıştım :)


Son olarak da yine bir Esse indirimi ganimeti olan yağlık ve sirkelik standım :) onu da indirimden 25 tl'ye aldım :)
Mutfak dolaplarımı füme rengi ankastrelerimi de metalik gri düşündüğüm için görünürde olacak olan mutfak aletlerimi siyah ve
metalik gri tonlarında seçiyorum :)



Şimdilik bu kadar devamı yeni indirimlerde :))

32 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,yılbaşı var sırada,bol bol para biriktir kaçırma bence:)
    ah ah..bir sene bunları kovaladım şimdi 2 yıl geçmiş üstünden ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım Ocak indirimi için şimdiden para biriktirmeye başladım bile :)) Zaman çok çabuk geçiyor...

      Sil
  2. Hepside çok güzeller canım,sağlıkla,mutlulukla,huzurla kullanırsın inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. İlk fotoğraftaki silikon sette kız kardeşimin çeyizinin ilk ürünü :) Çeyiz yapma startını bu silikon setle verdi yani :) Hepsi çok çok güzel canım. iyi günlerde kullan işallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben de çok beğenerek aldım rengi çok güzel :) çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan en alttaki yağlık ve sirkeliğin beyazını kullanyorum çok seviyorum onları akıtma tapıp kendilerini batırmıyor ve kullanımları çok kolay..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu duyduğuma çok sevindim canım ben de tam böyle bir şey istiyordum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. çok zevkle alınan ve kesinlikle zevkle kullanacağın şeyler bunlar:) benim bernardo kupalarım da hediye gelmişti, ben çok kupa var almayayım derken:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kupalar çok güzeller ama Bernardo işini biliyor :))

      Sil
  6. hepsi de çok güzeller... :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller ama kupaların ve şekerliğin çok tatlı :) Güzel günlerde kullanırsın inşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de çok severek aldım :)

      Sil
  8. İyi günlerde kullan güzellik :)

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşım şimdi güzel güzel sakla, ilerde güzel güzel kullan inşallah:) Hepsi çok güzel özellikle şekerliğinin kapağı:) Çok kullanışlı valla görürsem alırım söliim:) öptüm özlemle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben alayım sana Esse'ye gittiğimde :) çok teşekkür ederim ben de çok öptümm

      Sil
  10. güle güle kullan tatlım böyle gördükçe alıyoruz ama zamanı geldiğinde ne güzel şeyler almışım iyiki almışım diyeceksin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem değişik hem indirimli olunca insan dayanamıyor tabi :)) çok teşekkür ederim canımm :))

      Sil
  11. İyi günlerde kullan canım, böyle çeyiz postlarını okuyunca benimde alasım geliyor sayende nişanlı oldugumu hatırlıyorum, sağolasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)ben biraz panik atak olduğum için herşey en az düğünden 4 ay öncesinde tamam olsun istiyorum :)) şuanda sekiz aydan düştük :) biraz olsun harekete geçirmeye çalıştıysam ne mutlu bana :) sonra hepsi birikince zor oluyormuş canım evlenenlerin yalancısıyım :))

      Sil
  12. Hepsi çok güzeller canım. Ben o kadar mıymıntıyım ki bir çerez tabağı için bile saatlerce dolaşıp yanımdakileri çıldırtıyorum. Sonra da güzel şeyler kaçıp gidiyor. Bizde 10 aydan düşüyoruz inşallah yetiştirebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetişirsin canım ama içine sinmesi için beğendiklerini gördükçe al çünkü sonra yetiştirmek için her önüne geleni almak zorunda kalıyormuşsun :) kolay gelsin :))

      Sil
  13. Ah ah ne güzel zamanlardır onlar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Şekerliğe bayıldım, hepsini güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  15. merhaba :) daha çok çeyiz postu görmek isteriz ama lütfen... takipteyim sessiz sessiz :)
    bu arada o çubuk şeklinde buz kalıplarından ikea'da var.
    http://www.ikea.com.tr/urundetay/60146194/plastis_buz_kalibi.aspx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm :) ismini de yazarsan çok sevinirim :) buz kalıplarının ikeada da olduğunu bilmiyordum öğrendiğim çok iyi oldu :)Sevgiler :)

      Sil
  16. MERHABALAR BIR YARDIM POSTU YAYINLAMAK İSTERMİSİNİZ :) KENDI BLOĞUMDADA YAYINLADIĞIM LINKINI AŞAĞIYA KOYDUĞUM PAYLAŞIMI BLOĞUNUZDA YAYINLARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM:)SEVGİLER:)http://zuutrendss.blogspot.com/2012/11/pamuk-prenses-ve-palyaco.html

    YanıtlaSil
  17. Çeyiz alışverişlerine baktım da, aldığımız birçok ortak şey gördüm :) Zevklerimiz aynı sanırım, Bernardo ve Tantitoni benim de favori markalarım :) Hepsini güle güle kullanman dileği ile :)

    YanıtlaSil

bal damlası