22 Ekim 2012 Pazartesi

Bu Aralar Ben :)

Ben bu aralar aldığım çeyizlerimi kullanmak istiyorum :)
Hele mobilyacıların eve ölçü almaya gelmeleri ve eşyaların
yavaş yavaş şekillenme aşamasında olduğu şu günlerde mesela yemek
masasının üzerine çeyizimin en sevdiğim parçalarından biri olan
 yemek takımımla güzel bir sofra kurasım var :))


Yemekten sonra Arçelik Kahve Makinemle booll köpüklü bir kahve yapıp
içesim var :) bu makineyi feci şekilde tavsiye ediyorum hatta şimdiki aklım olsa
kesinlikle ikililerinden alırdım.Benim diyen bir kahve duayeni bile bu kadar güzelini
bu kadar bol köpüklüsünü yapamaz iddia ediyorum :)) şimdi efendim niye tek içiyorsun
kahveni diyenleriniz olabilir :)) çünkü ben kendime kahve yapmadan önce eşime çay
demlemişim o onun içiyor (kahveyi pek sevmiyoruz çünkü :)))




 Eveeet güzel bir film ve kahve çay faslı bittikten sonra artık uykuya geçebiliriz
yarın iş var malum erken kalkıcaz :) hemen renklerine desenine bayılarak aldığım favorim olan
Sarev nevresim takımımı seriyorumm :))




Hayalimin sonuna geldiğime göre bize iyi geceler size de günaydın o zaman :)))

20 yorum:

  1. Günaydııııın arkadaşım ay ne güzel bir gün geçirdiniz:) O köpüklü kahveden akşam ben de isterim:))
    Hepsini güzel günlerde kullanırsınız inşallah
    Yemek takımın çok şık ne mamalar yenir onlarla anlıyorum heyecanını. Tez zamanda gelsin o günlerin..
    Nevresimin de desenleri, renkleri harika! Mışıl mışıl uyurum bunun içinde ben:)
    Sevgiler bebek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. günaydınn canımmm sana kahveden sonra fal servisi de yapabilirim bak :))) çok teşekkür ederimm bu güzeell dileklerin için çok çok öpüyorum senii :***

      Sil
  2. onlar bulaşık makinesine sığmıyor,bendeki öyle,bebek gibi bakıyorum kenarları kırılmasın diye,mutlu sofralar hazırlarsın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. evet ben de hep elde yıkıcam sanırım çok ince porselen çünkü :) çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel çok :) zaman azaldıkça insan daha da bir sabırsızlanıyor, kendi evi kendi düzeni olsun bir an önce istiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaa bi yandan öyle bi yandan da bazen gelen bir iç burkulması durumu var çok garip hisler sen de bilirsin :))

      Sil
  5. hepsi çok şık güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. hepsi süper .. aynı yemek takımından yakın bi arkadaşımda var enfes duruyo masada ...güle güle kullan... kahvecide aklıma girdi şimdi :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) almanı tavsiye ederim ben de bir yerde deneyip almıştım kahvenin tadını çok beğendim ve sırrının makinede olduğunu öğrendikten sonra mutlaka bende de olmalı dedim :))

      Sil
  7. Merhaba canım hepsi çok güzel güle güle kullan ne güzel tatlı telaşeler yaşıyorsun şimdi bu arada bloğumda bir ödülün var bakmak ister misin ? hoşçakal

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,tum ceyizlerinizi guzel gunlerde kullanmanizi dilerim.Hayallerinizdeki gibi gunler gecirirsiniz umarum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. çoook teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
  10. Bayramlaşmaya geldim:)
    Sağlıklı , mutlu bayramlar canım benim :)
    Öperim kocamannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimmm senin de bayramı kutlu olsun ne kadar incesin :) öpüyorumm ben de kocamannn :********

      Sil
  11. Bu arada yatak örtüleri çok güzelmis.. Bayraminiz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sizin de bayramınız kutlu olsun :)

      Sil
  12. kahve makinası çeyizimde değil ama annemde var, gelin giderken ben de alıcam =) öyle kullanışlı ki 2 dk.da boool köpüklü miss kokulu türk kahvesi hazır ;) güle güle kullan...
    buarada bloğumu ziyaretin için teşekkürler ;)

    olcayinwinterfall.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. hepsi süper güle güle kullanın... sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  14. Canım merhabalar!Bloğumu ziyaret etmişsin teşekkür ederim,iadeyi ziyarete geldim yap bakalım şu kahveden:)Bu arada bende kahve makinası istiyorum ama arçeliğin ürünlerinden pek memnun kalmamıştım,kahve makinasını deniyeyim o zaman siz memnun kaldığınıza göre güzeldir!Sevgilerimle canım:))

    YanıtlaSil

bal damlası