5 Eylül 2012 Çarşamba

YÜZÜK TEPSİSİ

 Düğünüme daha zaman var deyip yan gelip yattığım şu günlerde :))
nişan öncesi hazırlık dönemi stresim aklıma geldikçe toparlanmam
gerektiği konusunda kendimi uyarmadan edemiyorum :) İnsanın bütün
ayrıntıların kendi kontrolünde gelişmesini istemesi kadar kendisini
yoran bir şey olamaz.En ufak bir şey bile benim dışımda gelişsin istemiyorum.
Bu da ister istemez bünyede ekstra bir strese yol açıyor tabi :)
Yüzük tepsisi mevzusuna gelince de, kendine özgü bir şeyler yapma
peşinde olan ben yine kolları sıvadım :) Nişan konseptinin moruna uygun
olacaktı tabi :)




Sade makası alıp ince mor organze tül ile çevirerek kapladım ve minik bir gül kondurdum :)


Ben kırmızı yerine beyaz kurdela düşündüm.Beyazı
böyle özel günlerde daha çok seviyorum :) kendi isteğime göre süslediğim
tepsime minik beyaz gülleri rastgele sabitleyip yüzük kurdelasına iki tane
ufak nazar boncuğu koymayı da unutmadım :))



18 yorum:

  1. Eline saglik... Cok mutlu ol:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok hoş görünüyor canım, mutluluklar:)

    YanıtlaSil
  3. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM.
    HOŞ GELDİN.
    MAŞALLAH SİZE.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım, takipteyim artık seni :)

    YanıtlaSil
  5. DESTEK LÜTFEN ARKADAŞLAR :( http://modadakankan.blogspot.com/2012/09/tum-bloggerlardan-destek-lutfen.html

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş bence ;) ne güzel ya kırmızı klişesini yıkman çok hoşuma gitti ;) mutluluklar

    YanıtlaSil
  7. Ömür boyu mutluluklar dilerim.Makas bile ortama uymuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. guzellık benım tepsım gul yapraklarıyla doluydu..ısallah senın hayatın hep boyle mutlu eder senııııı

    YanıtlaSil
  9. herkesee kocaman kocamann teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil
  10. mutluluklar canim.... tepsinde güzel olmus bende cok cok cok ugrasdim günlerimi saatlerimi aldii hatda haftalarimi aldi :) ama benimkisi hem yastik hem tepsiydi.Bilmiyorum gördünmü ama ana sayfada kenarda resmi var tiklayip görebilirsin

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun mutluluklar dilerim:)

    YanıtlaSil
  12. Kurdalenin üstündeki nazar boncuğu hoş bir ayrıntı daha önce görmemiştim. Mutluluklar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmenize sevindimm :)

      Sil

bal damlası