28 Eylül 2012 Cuma

I LAL YOU :)

Mutfakta en sevdiğim renk kırmızı ve kırmızının tonları.Bu yüzden mutfakta
kullanacağım küçük el aletlerini beyaz ve gri tonlarında seçmedim
Arçeliğin lal grubu benim mutfak zevkime birebir uydu :) El süpürgesi, kettle,
tost makinesi, ekmek kızartma makinesi, tiryaki, valso, buz kıracağı,narenciye sıkacağı
gibi küçük el aletlerimi alırken tercihimi Arçelik Lal Serisinden yana kullandım.
Mutfakta rengi seviyorum :) Bunlara uysun diye de mutfak dolaplarımı füme rengi seçtim.
En yakın zamanda mutfağımdan da kareler paylaşıcam :)




Su sebilini henüz almadım ama alınacaklar listemde :))


Çok çok çok öpüldünüz :)))

9 yorum:

  1. kırmızı kırmızı ne güzel,iyi günlerde kullan şirin mutfağında;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  2. Yorgunluktan eser kalmaz mutfağa girip bu renkleri gördüğünde:) Kullanıp güüzel mamalar yapacağın günlere çabucak kavuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiinnn canımm çok teşekkür ederimm :) herşeye bu kadar özeniyoruz inşallah Allah güzel günlerde sağlıkla kullanmayı nasip eder :)

      Sil
  3. Hepsi çok güzel, insan zevkle kullanır bunları :)
    Allah kullanmayı da nasip etsin.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  4. CANIM KIRMIZI BENIMDE RENGIMDIR EMINIM HAIRKA BIR EVIN OLACAKK..BU ARADA ETRAFIMDA COK BOSNAK VAR NE GUZEL

    YanıtlaSil
  5. çok sağol canım benimm :) Boşnakları sevmene sevindim :))

    YanıtlaSil
  6. mutlu günlerinde kullan kırmızı serini:)) çok güzeller...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil

bal damlası