21 Eylül 2012 Cuma

HERŞEYDEN BİRAZ :)

Şirin mi şirin inekleri çok seviyorumm :)) İri cüsselerine
rağmen çok tatlı bir yüz ifadeleri var :) Etinden sütünden
ve bilimum mahsulatından faydalandığımızı da düşünürsek gözümüze
daha da sevimli gelebilir :))) Bu kırmızı silikon fırın tutacağı da
Bernardodan :))




Bernardo İnek tereyağlığım da biblo gibi :))






Bu bambu bıçağı Trabzon gezisinden almıştım sebze ve meyveleri bambu bıçakla doğradığımızda vitamin değerlerini kaybetmiyormuş :)


Bunlar da kokteyl çubuklarım :) değişik tatlardan oluşan karışımlar yapmayı seviyorum bunları dekoratif olarak bardak süslemelerimde kullanıcam :)


Bu paketin içinde yine benim için bir hediye var :)


Görümcemin hediyesi olan bu şirin havlu sepeti Chakra'dan :) Chakra banyo dekorasyonu konusunda oldukça başarılı.Çok şık havluları, çamaşır sepetleri, mis kokulu sabunları var :)


16 yorum:

  1. yoğun bir şekilde evlilik hazırlıkları var sanırım, tatlı telaşlar, allah mutluluklar versin.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle, blogunda beni karşılayan resme bayılıyorum:)
    Çok güzel seçimler yapmışsın tereyağ almayı unuttuğun zamanlarda mutfak aksesuarı olarak kullansan yeri:) Herbirini mutlu günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) inşallah bu ilk heyecanlar artarak devam eder :) senin tarzını çok seviyorum kendime yakın buluyorum :)

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım o fırın tutacağının horozlusu bende de var, hepsi çok güzel parçalar, kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederimmm horozlusunu görmedim bir tek ineklisi kalmıştı sen de güzel günlerde kullan :))

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım, tereyağlığa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  5. O tereyağlığı ne kadar aradım anlatamam hala da devam ediyorum inatla :) Güzel günlerde kullan çeyizde eksik hiç bitmiyor benimde aynı telaşım var ama herşey zevkle yapılıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)ben aldığımda da iki tane vardı daha sonra gidip aradım hediye alcaktım arkadaşıma bulamadım ben de yüzde elli indirimdeydi 10 tl.ye geldi :))ara ara bakıyorum bulursam seni de haberdar ederim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim çok iyi olur :) Bende beklerim bloğuma.

      Sil
  6. Hepsi çok güzel, bayıldım! :)
    Allah kullanmayı nasip etsin inşallah.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatı hepsii,ağız tadıyla kullan :)
    Ben de bloguma beklerım :D

    YanıtlaSil
  8. HEPSI COK SEKER DILERIM MIS KOKAN KAHVALTILAIRNIZ OLUR

    YanıtlaSil

bal damlası