13 Eylül 2012 Perşembe

Görümce Ganimetleri :)))

 Görümce,kayıvalide, kayınço :) gibi hitapları pek sevmiyorum aslında
sanki bir mesafe katıyor araya resmiyet getiriyor gibi :))
Abla, anne demek daha samimi daha içten :)) Yeni tanıdığım
insanlara bir anda alışamıyorum aslında uzun zaman alıyor.
Hele aile gibi görmek çok ta kolay bir durum değil.Sevgilimin
ailesini tanımadan önce nasıl alışırım, acaba beni benimseyecekler mi
aile gibi olacak mıyız diye kafamdan bir sürü şey geçirmiştim
Tanıdıktan sonra bu korkularımın tamamen yersiz olduğunu düşündüm.
Bende çok farklı bir duygu gelişti.Onlar olmasaydı benim aşık olduğum
adam da olmayacaktı.Ben şanslıyım çünkü bana karşı o kadar iyiler ki
kızları gibi görüyorlar üzerime titriyorlar.Ama tam tersi de
olabilirdi.O durumda da yine aklıma benim sevgilimin, sevdiğim adamın
sebeb-i varlığı (Kanuni'den alıntıdır :)) ) olduklarını düşünüp asla
içimde bir kötülük beslemeyecektim.
        Başlığı görümce diye yazmamın sebebi muziplik tamamen:))
Böyle daha kafiyeli oluyor :)))

 Çeyiz hazırlığı aşamasında gelen güzel hediyeler
kadar beni mutlu eden bir şey olamaz sanırım :) Bu konuda
görümcemle :)) zevklerimiz oldukça tutuyor :) Onun her seyahatinden
benim çeyizim de nasibini alıyor tabi :))



İlk hediyemin böyle cici bir paketi vardı :)

İçinden de bu cici uyku seti çıktı :) Bunlara bayıldımm :))


Bunlarla birlikte ufak bir ev ayakkabısı koleksiyonum olmuş oluyor :))


Bu iç içe geçmiş ekmeklikler çok şık :))



Bu da bilmem kaçıncı pike setim oldu :)) bir gün bunlarla ilgili ayrı bir post yapıcam :))



Bu çookk cici banyo setim de Hollanda'dan :) Kullanmaya kıyamamam ben bunları :))



Hediye almayı sevemeyen yoktur herhalde :)) Birisinin bir şeyler alırken sizi de düşündüğünü hissettirmesi..  Ben bunu seviyorum :)

14 yorum:

  1. Ohh Allah hepimize böyle görümceler nasip etsin, güzel günlerde kullanman dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne kadar şanslısın. Allah herkese nasip etsin ve siz de hep böle abla kardeş gibi olun inşalalh :)

    Bu arada hediyelerin çok güzel bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. görümcen bayağı zevk sahibiymiş, hepsi çok hoş... :)

    YanıtlaSil
  4. çookk teşekkür ederim hepinize :) daha da güzelleri sizin olsun :))

    YanıtlaSil
  5. Vaayyy görümceye bak hele :)) İyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzelmiş çok şanlısın :)) İyi günlerde kullan, özellikle ev ayakkabılarına bayıldım özellikle Penti olana..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. ooo ne kadar güzel ve zevkli hediyeler, çok şanslısın canım;) ben de çok severim görümcemi ikimiz birbirimize sürekli hediyeler alırız, zevkler de uyuşunca acaip eğlenceli bir hal alıyor bu alış-verişler:))

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,
    Bloguma bıraktığın güzel yorum için teşekkür ederim.
    Yakında düğün var sanırım hayırlı olsun şimdiden :)
    Takipçi olarakta beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. banyo seti cok tatlı bencede kullanma banyona süs olarak koy =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi birbirinden şık, güzel günlerde kullanmanı dilerim:)
    Hazırlıklarının takipçisiyim artık. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Banyo seti, ganimetlerin altın parçası olmalı ;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. cok güzel hediyeler güle güle kullanın banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Çook cici bir blog...Gezmeye doyamadım...Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  14. herkese çok çok çok teşekkür ederimmm :))

    YanıtlaSil

bal damlası