27 Eylül 2012 Perşembe

Düğün Tarihimiz ve Evimiz =)

       Düğün tarihimiz ve Düğün Mekanımız belli oldu :) 25.06.2013 Salı günü düğünümüz olucak :) Mekan olarak hep kır düğünü organizasyonu yapılan yerler gözüme hoş gelmişti bu yüzden düğün yeri arayışımızda hep bu tarz yerlere gittik.Kapalı salonlarda misafir olduğumda bile boğuluyorum yeşil, geniş ve ferah alanlar bana düğün ruhunu daha çok yaşatıyor :)) Bizim düğünümüz 800 + kişilik bir organizasyon olacağı için mekan arayışımızda ilk isteğimiz geniş kapasiteli bir yer olmasıydı.Sonunda istediğimiz tarzda bir mekanla anlaşmamızı yaptık :))



         Vee en önemlisi herkesin evlilik sürecinde sıkıntı yaşadığı konuların başında gelen EV konusunun hallolması :)) Nişanlımın dayısının kendi yaptığı sitesinden bir daire beğendik ve temelden girdik :) Muhtemelen Ocak ayı gibi tamamlancak :) En güzel yanı da evin bu yapım aşamasında bizim fikirlerimizin de uygulamaya geçiyor olması :) İçerisinde yüzme havuzu ve Çocuk oyun alanı da bulunuyor. Benim en çok hoşuma giden yanı blokların 4 katlı ve her evin 3 cepheli olması :))

Bu da sitenin bitmiş halinin fotoğrafı :) Şuanda sıva aşamasında :) Girişteki sol blok 3. kat :))



İnsanın kendi evinin olması çok güzel bir duygu Allah herkese nasip etsin :)

38 yorum:

  1. Canımm herşey gönlünce olsun ne güzel herşey Maşallah nazar deymesin inşallah , hep mutlu olun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canımm çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ne güzel haberler!!!
    O ev, yuvanız olsun, yuvanız sımsıcak olsun!
    Bu arada gelinliğin altına giyeceğin ayakkabılarını ince topuklu seçme, sonra benim gibi toprağa saplanıp kalırsın hafazanallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) doğru söylüyosun canım ayakkabı seçimi çok önemli yedekte topuksuz bulundurmak lazım :)) güzel dileklerin için de çook teşekkür ederimmm :))

      Sil
  3. Tebrikler!
    İnşallah istediğiniz gibi olur eviniz ve düğününüz.:-)
    Yalnız 800 kişi de sizi tebrik edip öpücek söyleyeyim :-) Ben nikahtan sonra tebrik aşamasında öpüşmekten yorulmuştum ve de tırsmıştım çok.(tam da domuz gribinin patlak verdiği zamandı çünkü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D o gün kendimizi Muhtar adayı gibi hissedeceğimizi ben de hayal etmiyor değilim :))) bunun için de bir önlem alıp baştan grip aşısı yaptırmak gerekiyor sanırım :))) çok teşekkür ederimmm :)))

      Sil
  4. ev çok güzel, tam da benim istediğim gibi ama izmirde sanırım öyle dimi, maşallah diyelim mekan da güzel, herşey gönlüne göre içine sinen olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım İzmirde yaşıyoruz :) daha güzelleri senin olsun inşallah çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

      Sil
  5. eviniz hayırlı uğurlu olsun ..... güzel günlerde yaşayın inş.... mekanda gerçekten havadar görünüo... sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun canım:)
    Yuvan da hazır:) Artık içini dilediğin gibi döşersin bu süreçte. En önemli ve büyük konuları halletmişsin. Gerisi de su gibi aksın inşallah
    Düğün mekanı da evin de harika. Mutlu musmutlu olun öperimm kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ev konusunun hallolması bizi çok rahatlattı :) çookk teşekkür ederimm sana güzel dileklerin için :) ben de çok öpüyorumm :)

      Sil
  7. hayırlı olsun herşey...nazar değmesin...çok güzel ev ve düğün yeri seçimi...
    sevgiler

    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) ziyaret edicem butiği hayırlı olsunn :))

      Sil
  8. biz 300 kişinin tebriğinden sonra perttik sizi düşünemiyorummm:) Hayırlı olsun eviniz canım darısı bizim başımıza inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bizim iki tarafta maşallah ordu gibiyiz :))) masa masa hoşgeldiniz demeyi düşünüyoruz teker teker öpmeye kalkarsak düğün biter sanırım :))) inşallah dilediğiniz gibi bir yuvanız olur öpüyorumm çok :)

      Sil
  9. Bizde düğünü yaza düşündüğümüz halde hala bi düğün tarihimiz yok okuyunca panik yaptım şimdi :)
    Hayırlı olsun güzel günlerde oturun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. panik yapma canım biz erken tuttuk çünkü istediğimiz kır düğünü mekanlarına talep çok olduğundan Ramazan ayı da yaz ortasına denk geldiğinden tarih sıkıntımız vardı.Düşün yani şimdiden haftasonları tutulmuştu :) sizin de hayırlısı olsun şimdiden çok mutlu olun :)

      Sil
  10. hayırlı olsun çok heyecanlı bir bekleyiş mutluluklar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  11. Düğün mekanı çok güzel evinizde şimdiden güzel olacağı belli.Allah mutluluklar versin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :) çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  12. HAYIRLI OLSUN CANIM UMAIRM HERSEY DILEDIGIN GIBI OLUR...KIR DUGUNU ILE EVLENEN KUZENIM VE YAKIN ARKADASIMDA BOSNAK DAMAT VE PAYDUSKA OYNAMAKTAN HARAP OLMUSTK :))) YASASIN DUGUNLER HUZUR DOLU GUNLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) nişanlım Trabzonlu olduğu için hem damat hem de horon oynamaktan harap olcaz sanırım :)))

      Sil
  13. merhabalar teşekkür ederim güzel yorumunuz için bende size şimdiden mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  14. ne güzel haberler bunlar hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm çok teşekkür ederimm :))

      Sil
  15. merhabalar ben bloğunu henüz keşfettim ve hepsini okuyuverdim :))
    ben de izmirde yaşayan bir göçmen kızıyım, biz de çok kalabalık olacağız 700-800 kişi civarı dolayısıyla düğün mekanını çok merak ettim isim verirsen beni çok sevindirirsin :)
    evine de bayıldım, herşey yolunda gider inşallah bu yolda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)) Buca-Kaynaklar tarafını biliyorsundur orada Göleti geçince hemen Yayla First ismi. 1000 kişilik bir mekan ince saz çalıyor pastasını özel yaptırıyorlar ben daha önce gitmiştim buradaki düğünlere en memnun kaldığım yer diyebilirim tavsiye ederim kır düğünü için güzel bir mekan :) hayırlı uğurlu olsun :)

      Sil
  16. Bu site nerede yapılıyormuş yahu çok güzel. Ne kadar şanslısın ki evlenince direk kendi eviniz olacak. Allah mutlu mesut etsin canım. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)) site İzmirde Gaziemir çıkışında Menderes tarafında yeni açılan bir optimum var oraya 5 km :) 4 katlı bloglardan ve bir kaç villadan oluşuyor toplamda 90 daire var havuzlu parklı çok güzel bir site daha dairelerin hepsi satılmadı komşuluğa bekleriz :))

      Sil
    2. Oğğ Gaziemir bize o kadar ters ki.. Biz KSK'deyiz. İşyerimizde Foça yolu üzerinde :) Maalesef komşu olmamız pek mümkün değil. Ama buradan tanıştık bile :) Arkadaş oluruz ne güzel :)

      Sil
  17. Yeni evinizde sağlık, mutluluk ve huzurla oturmanızı dilerim. Darısı dileyen herkesin başına ;) Benim de inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. Her şey güzelce sıkıntısız olur inşallah, 25 haziran bizim tanışma yıl dönümümüz :) çok istedim o tarih olmasını ama denk gelmedi maalesef ağustosta inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun canım bir özel gününüz daha olur ne güzel :) sizin de hayırlısı olsun inşallah sorunsuz ve istediğin gibi gönlünce :)

      Sil
  19. Hayırlı olsun tesadüfen buldum sizi düğün yerini çok beğendim adı nedir acaba nerede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim düğün yerimiz izmir buca kaynaklarda yayla first isminde bir kır düğün salonuydu.cok memnun kaldik

      Sil

bal damlası