4 Eylül 2012 Salı

ÇEYİZLERE DEVAM :)

      Çeşitli zamanlarda aldığım çeyizlerimden bir ufak ufak potporiler yapıcam size :) Bu aşamada ben de  ayrıntılara boğulmuş her nişanlı genç kız gibi herşeyin farklı, gösterişli, kullanışlı ve eksiksiz olmasını istiyorum :))Bugün ortaya Bernardo Tchibo karışık bir şeyler hazırladım :)) Özenilmiş ev sofralarında, dış mekanlarda yapılan ziyafet sofralarında benim ilk dikkatimi çeken peçete yüzükleri oluyor :) Ben kendi zevkime uygun ve her kurduğum sofraya uyabilecek olan peçete yüzüğümü Bernardo'da buldum :) Yanlış hatırlamıyorsam 6'lı olarak tanesi 60 TL civarındaydı.Ben indirim zamanı iki tanesini 90 TL'ye aldım :) Bu aşamada her aldığımı 12'ye tamamlamaya özen gösteriyorum :))



Farklı ve kullanışlı ürün yelpazesinden dolayı Tchibo sıklıkla uğradığım yerlerden biri.
Bu sevimli elma radyoyu ve renkli hayal ettiğim mutfağıma çok yakışacağını düşündüğüm
mutfak önlüğümü tchibodan aldım :))





Bir de bu dönem tarak alışverişimi biraz abarttığımı fark ettim :)) Ama bunlar renkleri ve fiyatlarından dolayı o kadar cazip geldi ki :)) Avondan indirim dönemi 3TL ile 5 TL arası fiyatlarla satışa sunulmuştu.Ben de kaçırmadım tabi :) Gül buketi de Mudo'dan :) Henüz nerde kullanacağımı bilmiyorum ama mutlaka bir yer bulurum :))


Şimdilik bu kadar.. Devamı gelecek ama :))

5 yorum:

  1. Gule gule kullan hepsini... Radyon da pek sirinmis, mtfagina renk katacagi kesin.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel, bende aynı talaşlardaydım uzun zamandır, şimdilerde aldıklarım yeter evlenince devam eder deyip duruldum tatil alışverişi telaşındayım, ama güzel bir şey görünce hala dayanamıyorum, dişi olan anlar :))

    YanıtlaSil
  3. peçete halkalarını ben de çok severim,masaya ayrı bir özen ve renk katıyor, çeşit çeşit alıyorum yapıyorum,masam 8 kişilik olduğundan halkaların hepsi 12şer tane değil senin de öyleyse aklında bulunsun;) önlüğün de çok tatlı, hepsini mutlu günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullan canım hepsi çok güzel,çeyiz alışverişi bitmek bilmez :)

    YanıtlaSil
  5. *boyaynasiyansimacisi : çok teşekkür ederim :)

    *Pembe Evren : aynen canım hiç bitmiyor herşeyin bir tamamlayıcısı var :))

    *yeni hayat : teşekkür ederimm :)) ben sanırım büyük bir masa almayı planlıyorum :))

    *Kobicanın Dünyası : amin canım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

bal damlası