18 Eylül 2012 Salı

Bernardo Marine Takımı

         İzmirli olup ta denizi sevmemek mümkün değil. Biz kıyısı olmayan bir memlekete gittiğimizde her yolun bitiminde deniz çıkacak diye umarız :) Yazın başka yerlerden herkes valizini tıka basa doldurup denize girmeye İzmire gelirken biz sadece çantamıza mayo ve havlu koyarız :)) Bu yüzden denizle ilgili olan her şey bana güzel çağrışımlar yapıyor.Bir balık masasında meze tabaklarının deniz temalı olması, ya da evde yapılan bir pazar kahvaltısında denizi de evinize taşımak :)) ben Bernardonun bu meze-çerez tabaklarını çok sevdim :) şimdilik bi kısmını edindim ara ara bu tabaklara uygun parçaları da gözüme çarptıkça alıyorum :)











          Bu ekmeklikler de English Home'dan :) Takıma uygun parçalar edinmeye başladım :))


Bu takıma uygun bardaklar, servisler gördüğünüzde beni de haberdar edin olur mu :))

14 yorum:

  1. DEVAMLI GİDİP GİDİP VİTRİNDE SEYRETTİĞİM BİR TAKIM
    GÜZEL GÜNLERDE KULLAN İNŞALLAH
    KENDİM ALIMIŞ KADAR MUTLU OLDUM
    GÜZEL VE NEŞELİ MİSAFİRLER AĞIRLA
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm çok teşekkür ederim sana da hayırlı sabahlar :)

      Sil
  2. Ben de bi izmirli olarak soylediklerini tamamen destekliyorum:) gule gule kullan.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm hemşehrim benim :))

      Sil
  3. ay ay ay ne tatlııı bunlar ya hepsıyle askla kahvaltılar yap canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canımm aşk hiç eksik olmasın ;))

      Sil
  4. hepsini güle güle kullan güzelim : ) Ayrica yukardaki fotona bayildimmmm ♥

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bende bayıldım güle güle kullan .hatta evlenecek bir arkadaşıma gönderdim

    YanıtlaSil
  6. bayıldım takımlara, ben de çok seviyorum denizi çağrıştıran bu mavi-beyaz takımlara, güle gğle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. harika parçalar almışsın, bende bernardoya bakayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  8. herkese çookk teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  9. Boyner Evde'ye bak mutlaka canım. Bide şu fırsat sitelerinde arada çıkıyo Ben gördüğümm an hemmen seni haberdar ederim:) Şıkır şıkır masalarında güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. Benim marine postuma bak canım,çay bardağı ihtiyacın varsa benimkilerden alabilirsin marine temalı
    http://merrycrafty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Bu post epey eskilerde kalmış ama gerçekten çok hoşlar söylemeden geçemedim:) Bütün İzmirliler aynıyız sanırım denizi, balık sofralarını seviyoruz :) Tabakların dolu hallerini güzel sofralarda görmemize de çok zaman kalmamış :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil

bal damlası