3 Ağustos 2012 Cuma

-ESSE-

Geçtiğimiz haftasonu, Esse kırmızı etiketli ürünlerde %50
indirim kampanyası bitmeden ya da herşey seçilmeden :) ben de
bir uğrayayım dedim :) uzun zamandır ayaklı, fanuslu,
 aynı zamanda porselen :) kek, pasta vs. tabağı arıyordum.


                                                  Bu  porselen dilimler de bonusu oldu :)


Daha önceden nihale almıştım ama bu puzzle şeklinde
bambu nihale ile bir taşla 3 kuş vurmak istedim :)
fiyatı 20 tl idi :))




Kalp fırın kabı aklımda yoktu ama 3 ürün alımında %50
indirim dışında toplamda extradan + %20 inidirimi
duyunca bu şirin fırın kabını da kaçırmayayım dedim :)



Hepsi toplamda 87 tl tuttu :) Yolunuz düşerse bir uğrayın
derim :)

24 yorum:

  1. Hepsine de ayrı ayrı bayıldııım! Ortada henüz birşey olmasada ben de arada böyle çeyizlikler alıyorum, yatırım:P

    YanıtlaSil
  2. :)) parça parça almayınca hepsi birden çok külfetli oluyomuş en iyisi azar azar yatırım yapmak :) daha güzelleri senin olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Boşnak yazınca geliverdim:)
    Çok iyi yapıyorsunuz kızlar ben almadım almadım şuan kendimi şirkette pay almak için ödeme yapıyomuş gibi zorunlu hissediyorum, az az verince anlamıyor ınsan, hepsini topla bir yere fena paralar ediyor.

    Çok güzeller güle güle kullan inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinn :)) çok teşekkür ederim amin :)
      evet canımm aynen öyle hepsini azar azar almak lazım sonra birikince içinden çıkamıyosun:))
      sen de Boşnak mısın yoksa :))

      Sil
    2. evet :D ben yarım olsamda babam tam bır bosnak :))

      Sil
  4. annemle ben esse ye girdiğimizde hep kendimizi kaybederiz ve mutlaka birşeyler alırız senin aldılarında çok güzeller güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Pasta tabakları ne güzelmiş,güle güle kullan hepsini;)

    YanıtlaSil
  6. Şu ilk karedeki porselen Tabağı çok beğendim. Güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  7. ne zevkli bir boşnak kızı ..nihaleye bayıldım ..antalyada hiç görmedim o mağazayı ama yine bir arayayım ..sevgiyle serin kal..

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim, nihale ayrı bir alem. Ben de İzmi'te bakacağım bunlardan. Harikalarmış. :)

    YanıtlaSil
  9. hepsi süper gercekten güle güle kulan sende cok tatlisin resmine bayildim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok kullanışlı oldukları kesin çok güzeller güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  11. çeyiz yapmam lazım çeyiiiz alarmı çalıyor bana :))) hepsi çok şeker <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben bir senedir yaptığım için her konuda yardımcı olabilirim ;) çok teşekkür ederim :))

      Sil
  12. Valla hepsi cok kullanisli,mantikli seylermis gule gule kullan. Beni ziyaret ettigin ve yorumun icin tesekkur ederim. Hemsehri sayiliriz,arnavutum ben de:)Takipcinim:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Aldıklarının hepside birbirinden güzel ve kullanışlı.iyi yapmışsın.mevlam güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah

    YanıtlaSil
  14. Pasta tabağı harika , güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  15. ben porselen dilimliğe bayıldımmm,essenin ürünlerini çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil

bal damlası