9 Ağustos 2012 Perşembe

doğum hediyesi :)

Geçtiğimiz cumartesi ay sonu doğum yapacak olan bir yakınım için çookk güzell ciciler hazırladım :) Daha önce nişan için hazırladığım kalpli kurabiyelerin yerini ördek kurabiyeler aldı :) Bu sefer biraz daha cesur davranıp renkli şeker hamurlarını birbirleriyle karıştırıp farklı desenler elde ettim.Acele bitirmem gerektiği için yapım aşamasını  görüntüleyemedim :( bir daha ki sefere inşallah :)


Gözlerini gıda kalemiyle yaptım :)

 Bu da yeşil başlı güllü ördeğim :)) sarı hamura kalan hamurlardan küçük yeşil bir parça attım hamuru açtım ve kalıbı bastığımda tesadüfen yeşil başlı bir ördeğim oldu :) Benim favorimm :))

Bu da uzun zaman önce yapılışını internette gördüğüm bebek bezi pastası :)) 60'lı yeni doğan bebek bezlerinden aldım.Önce hepsini rulo yapıp poşet lastikleriyle sabitledim.Bitmiş kağıt havlunun rulosunun etrafında katlı bir şekilde çevirip kurdelalarla bağladım :) Bir daha yapım aşamasıyla birlikte görüntülücem :)Bu ciciler İstanbul'a gidicek :) Yeni bebeğe sağlıklı mutlu ve uzun bir ömür diliyorum :)


13 yorum:

  1. Çok şirin olmuşlar.Elinize sağlık.Bu arada headerınızdaki elbiseniz çok güzelmiş.Size de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Çok şirin olmuşlar.Elinize sağlık.Bu arada headerınızdaki elbiseniz çok güzelmiş.Size de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel armağanlar bunlar, bana da fikir oldu, doğuran ilk tanıdığıma uygulayacağım:)

    banada beklerim bir ara, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok ttalı olmuşlar. ne güzel düşünmüşsün.

    YanıtlaSil
  5. çok çok teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  6. Oyyy ellerine sağlık nede güzel olmuşlar ikisi de şekerlikten kıtır kıtır yenir bebek bezi falan dinlemem yani :) Ellerine sağlık :*

    YanıtlaSil
  7. hakikaten çok ciciler:) bebek bezi pastası yeni trend nasıl güzel akıl etmişler:) sennkide çok cici:)

    YanıtlaSil
  8. ay harıka olmuss ya bı bebek yapayım bana da yapalım olur mu :D

    YanıtlaSil
  9. Ördeklerin farklı yerlerindeki kırmızı beneklere bayıldımm :)

    YanıtlaSil
  10. ayy ne şekermiş bu şekerler :) ellerine sağlık
    buarada blogumda Forever New kolye çekilişi var.. katılırsan sevinirim :)

    http://sinemspinkdiary.blogspot.com/2012/08/forever-new-kolye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  11. Çok şeker görünüyorlar! :] Ellerine sağlık canım çok şirinler :]

    YanıtlaSil

bal damlası