2 Ağustos 2012 Perşembe

-BERNARDO-

Çeyiz hazırlığı yapan kızların ilk duraklarından biridir
 Bernardo :) Ben de indirim zamanları mutlaka bir uğruyorum
neler var yok diye.Yaz indirimi dolayısıyla neredeyse bütün ürün
lerde %50 indirim yapmışlar :) Henüz çeyizime hiç çerezlik
almadığım için gözüm hep çerezliklerdeydi tabi :) İşte benim
indirimden aldıklarım :)


Çerez seti 5'li kalpli: 14 tl



puzzle 3'lü çerezlik : 11.5 tl



4'lü yıldız çerezlik: 12 tl


kahvaltılık: 21 tl

Ürünler Yılbaşı Serisi olarak geçiyor ama ben normal zamanlarda da kullanıcam :))

15 yorum:

  1. şahane çeyizler burdaaa:)))
    kalp figürlü herşeyi çok beğenirim, bunlarada bayıldım.
    güzel günlerinde kullan...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kalp figürünü çok seviyorum mutfakta aşkla pişirilen yemekler için :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. çok güzeller güle güle kullan .kalpli olanlar için bende bir bernardoya uğrayayım=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet sitesinde de var aynıları ben ilk önce orda görmüştüm :) teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. çok güzel ve kullanışlı şeyler almışsın canım hem de çok uygun! iyi günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Size ulaşabileceğim bir e-mail adresi alabilir miyim?

    çok teşekkürler

    Zeynep Selim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep :) ozlemkc5@gmail.com buradan ulaşabilirsin :)

      Sil
  5. hepsi çok güzel,iyi günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Kalpler, kırmızılar çok tatlılar :)
    Allah güzel günlerde kullanmak nasip etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım :)Senin güzel çeyizlerini de gördüm :)) hayırlı günlerde kullanalım inşallah :)

      Sil
  7. gerçekten ne kadar güzel bir avantaj yakalamışsın öyle çok uygun hepsi güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. kendi evin icin aldıgın esya kdr insanı mutlu eden baska bişi yok he :)cook tatlılar ii gnlerde kullan cnm

    YanıtlaSil
  9. Blogumu ziyaret etmişsin,teşekkürler bende 2 aylık karadeniz tatilinden yeni döndüm,demec karadeniz celuni olacasun hacan allah tamamına erdursun
    mutluluklar

    YanıtlaSil

bal damlası