27 Temmuz 2012 Cuma

Sonunda :)

 Uzun zamandır buralardayım aslında hepinizi tanıyorum :) Siz farkında değilsiniz ama mutlu anlarınızda, heyecanlı geçen günlerinizde, hayat koşuşturmacalarınızda ben hep yanınızdaydım :) Ben de sizinle birlikte heyecanlandım, beğendim, imrendim, güldüm, gözlerim doldu kimi zaman, bazen içimde minicik kıskançlık kabarcıkları oluştu ama :) hep ders çıkardım örnek aldım ve ben de yapabilirim dedim.Şimdi artık buradayım aranızdayım ben de. Bana bu cesareti veren (tabi kendisi bunu bilmiyor :) "Gelinyolu" bloğunun güzel sahibesine  çok teşekkür ediyorum :) Bu yıl benim için çok tempolu bir o kadar heyecanlı ve karmaşık duygularla geçecek sanırım.Evlilik yoluna giriyorum çünkü :)  İçimi dökmeye,Sizlerin fikrini almaya, evlilik hazırlıklarımı ve dahasını sizinle birlikte yaşamaya geldim :)


18 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. hoş buldum :) ilk yorumum :)) çok mutlu oldum :)))

      Sil
  2. hoşgeldinn aramızaa:))
    siz çok şekersiniz kiii....
    takipteyimm.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldummm :)) çok teşekkür ederimm :)
      sen de takibimdesin :))

      Sil
  3. hoşgeldin cnm:) bayılırım evlilik hazırlık sürecine yorucu ama zevklidir hersey yepyenidir ne güzel.. nişan pastanızı da cok begendigimi söyler şimdilik kacarım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) yorucu ama dediğin gibi bu süreçte kumanda senin elinde olduğu için herşeyi kendi tarzına göre gerçekleştirebiliyorsun en zevkli kısmı da bu :))

      Sil
  4. Aramıza hojgeldin Boşnak kızı :)
    İzmir Bucalı ve göçmen, ben bilirim o halleri doğma büyüme Şirinyer'li olarak :)
    Bizim sokağa da göçmen mahallesi diyorlar. Göçmen çok tanıdık var zaten Buca taraflarında :)
    Ben de bundan 5,5 yıl önce google'da aliye atkı örneği ararken bu elişlerinin piri ilk blogculardan olan göznuru.blogcu.com'u tıklamıştım ve blog olaylarını öle keşfetmiştim; bulduğum günde açmıştım bende yapabilirim die..ben ilk elişlerim ve yemek tariflerimi yazıyordum sonra bi baktım günlük gibi herşeyi yazıyorum :D

    Takipteyim; hem sevdiğim tarz düğün hazırlığı, hem de İzmir'li üstelikte Buca'lı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bloğunu görüp incelediğimde gezip bildiğim tanıdığım yerleri gördüğümde çok sevinmiştim :)) Japonyada Türk görmek gibi bir duygu :))) ben zaten seni kaç zamandır takipteydimmm tahtakale ve mudodaki mutfak ürünlerinin kavonazların benzerlik gösterdiğini söylediğinde ilk işim tahtakeleye bakmak oldu hakikatten de öyleymiş dedim helal olsun bu Çinlilere dedim :))) artık Mudoya bakmadan önce Tahtakale.ye bakıyorum sayende kazıklanmıyorum :))) çookkk öptümmmm :)

      Sil
  5. hayırlı olsun canım blogun :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de açılış fotosuna bayıldımm çok güzelsiniz :) Buarada hayırlı olsun nişanınız, Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah :) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. sen de aynı benim gibiymişsin. ben de evlilik süresinse herkesi takip ediyordum ve ben de yapmalıyım dedim şubat ayında...hayırlı olsun canım çok iyi yapmışsın. ne güzel şeyler paylaşmışsın kurabiyeler inanılmaz başarılı! yazmaya devam et;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah devam edicem canım :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)) o kadar çok blog takip ettim ki hiç kimseyi ilk defa görmüş gibi değilim :))

      Sil
  8. Merhaba hoşgeldin blog dünyasına...profil resmin çok hoş...
    Nişanın da hayırlı olsun. Allah tamamına erdirsin.
    Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere...
    Bir başka boşnak kızı.
    <:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum mayrı :) çok teşekkür ederimm sen de Boşnaksın sanırım :))

      Sil
    2. Evet hem anne tarafından hem baba tarafından....

      Sil

bal damlası