29 Temmuz 2012 Pazar

NİŞAN PASTASI


Aslında ilk başta kafamda çok başka bir pasta modeli vardı. Tamamen bizi anlatan bir pasta olmalıydı. İsim veya harf istemiyordum o kesindi.Üzerinde bir deniz olacaktı pasta yüzeyi hafif dalgalı, dalgaların üzerinde bir tekne ve teknenin üzerinde bir laz balıkçıJ (bordo mavi şapkası olmalı ki laz balıkçı olduğunu anlayalım;) aaa o da ne laz balıkçının oltasına bir deniz kızı takılmış J işte benim istediğim pasta aynen bu şekilde olacaktı J Ama kime anlatsam, kimden medet umsam hep çok ayrıntılı olduğunu, tam olarak istediğim modeli çıkaramazlarsa üzüleceğimi geri dönüşü olmadığını gibi gibi şeyler söylediler. Tam bu sırada Özsüt imdadımıza yetişti. İstediğim modeli katalogta bulamayacığımı biliyordum ama en azından ona yakın bir şeyler bulabileceğimi düşünürken karşıma bu tatlı kumrular çıktı J İşte tamam bu yaa bunu istiyorum demişim bir anda kataloğa bakarken J O kararlı tavrım, hayalimi süsleyen pasta modeli, bir anda bu sevimli kumruların aklımı çelmesiyle birlikte toz bulutu olup uçtu. Katalogta gördüğümüz pasta 10 kişilik olduğundan  bizim gördüğümüz kuşlar bebekti tabi J pastamızın 60 kişilik olmasıyla birlikte bizim bebek kuşlar yerine anne ve babaları geldi J) o kadar tombişlerdi ki ilk gördüğümüzde çok şaşırdık J hala saklıyorum. dolapta tabi J onlara kendiliğinden bir şey olmadıkça saklamaya devam edeceğim sanırım J

14 yorum:

  1. gördüğüm en tatlı nişan pastalarından biri ;) hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. hahahahaha anne ve baba kus nasl guzel..askınız daım olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnnnn :))) çokk teşekkürr ederimm :)

      Sil
  3. hayırlı olsun canım.. ileride ben de nişanlanırsam kesinlikle bundan istiyorum. Bloğuma ben de beklerim. Sevgiler :)

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım en güzelleri senin olsun :)
      geliyorum bloğuna :)

      Sil
  4. tebrikler canım. pastan harika.

    YanıtlaSil
  5. Hayirli olsun sonuna kadar gitsin hep yuzunuzu guldursun insallah:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. allah tamamına erdirsin
    bugünlerin tadını çıkarın
    bende izmirliyim uğrayıp bir marhaba demek istedim

    YanıtlaSil
  7. boşnak kızııı, lezzet nasıldı pekiii?? ben de bu pastayı düşünüyorum daa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm bizimkisi çikolatalı fıstıklıydı ve yiyen bir daha istedi harikaydııı :)) hiç düşünme all :)))

      Sil

bal damlası