31 Temmuz 2012 Salı

NİŞAN KURABİYEMİZ :)

Nişan kurabiyelerimizi nişan tarihinden 2 gün önce yapmıştım.Tam 110 adet kurabiye ve süslemeleri de dahil hepsi benim ve annemin ellerinden çıktı :) ilk denememdi ama  fena olmayacağını biliyordum  yapılışıyla ilgili o kadar çok video izledim ki :) Aslında malzeme konusunda çok sıkıntı çekeceğimi düşünüyordum ama İnternet sitelerinde bununla ilgili envayi çeşit malzemenin online satışta olduğunu gördüm.Ben "Barmar" isimli siteden aldım.Online alışveriş yapmak istemeyenler İzmir Gıda Çarşısında Meyve İş Hanında Barmar'a gidip oradan alışveriş yapabilirler.O kadar çok  pasta, kurabiye, kokteyl, doğum günü malzemeleri var ki inanamadım.Ben mor ve pembe renginde şeker hamuru, desenli oklava, isim yazma aparatı, silikon gül kalıpları ve kalp kalıbını kullandım.Sonuç böyle oldu :)


Kendim de poz vermesem olmazdı :)))



20 yorum:

  1. Nişanınız hayırlı olsun,Allah tamamına erdirsin inş :)

    YanıtlaSil
  2. Oyyy .ok güzel , kıtır kıtır kemireceksin bunu :O Allah bir ömür mutlu etsin canım , allerinize sağlık ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tadı da çok güzelmiş yiyenler öyle dei ama ben yemeye kıyamadımm :)) aminn canımm çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  3. inanmıyorum çok tatlı .. bir ömür boyu mutlu olun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm canımm aminn inşallah :) takibindeyimm :))

      Sil
  4. Maşallah ne kadar da güzelsin, bir ömür boyu mutluluklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn :)) çok teşekkür ederimm :)

      Sil
  5. Tebrik ederim,Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  6. ne güzel bir resim o öyle...çok güzel görünüyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel gözlerin öyle görüyor :)) çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Renkler siz, muhteşemsiniz:) Çok çok multu olmanız dileğiyleee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn :)) çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. süper. ben de bekelrim.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar benim yardımıma koştuğunuz için teşekkür ederim, ne zamandır benimde aklımda var nişan kurabiyesini kendim yapmak ama nasıl yapılacağını bilmemekle birlikte cesaret de edemiyorum ben sayı olarak daha fazla yapmak istiyorum 300 ün üzerinde olmalı mesela benimki bana tarifi ve nasıl yapacağımı anlatırsanız çok mutlu olurum. rengiaheng@hotmail.com mail adresim , Şimdiden teşekkürler, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengıaheng tatilde olduğum için yorumunu geç gördüm mail adresini aldım umarım anlatmakta geç kalmamışımdır :) ben internetten şeker hamuru ile kurabiye yapımı konulu videoları izledim ben de ilkten cesaret edemiyordum ama internette bununla ilgili bir çok video var istersen önce o videoları bir gözden geçir derim çünkü yapılışını canlı görmek senin için daha faydalı olacaktır.Uzun süre dayanıklı olduğu için de bence bir kısmını önce bir kısmını da bir gün sonra yapabilirsin çünkü kuruması da gerekiyor :) şimdiden kolay gelsin hayırlı uğurlu olsun inşallah :)

      Sil
  10. ne güzeeel olmuşsun :)

    <3
    http://www.naslii.com

    YanıtlaSil
  11. Çok çok güzel görünüyor canım ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. cok güzel olmus canim annenin ellerine saglik :) bende dügün ve kina icin yapacagim kendim yetistirebilirsem tabiki yoksa yaptirmaliyim.

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

bal damlası