30 Temmuz 2012 Pazartesi

DIY (Dekoratif tabak vazo)

Nişanımız kendi bahçemizde olduğundan dekorasyon da tamamen bize aitti.Kokteyl tarzında olacağı  için sandalyelerden kalan orta kısıma ayakta duracaklar için  bistrolar getirttirdik.Çok şık bir görüntü oluştu ve oldukça kullanışlı oldu.Giydirmeler ve masa örtüleri beyaz organzelerden olduğu için renlerdirmeyi ışıklar, çiçek ve kurdelelerle yapmayı uygun gördüm.Nişandan bir hafta önce internette gezinirken bu basit ama çok şık duran tabak vazolara rastladım bunlar bistroların üzeri için biçilmiş kaftandı. 
Ben porselen tabak kullandım çiçeklerin sap kısmının görülmesini istemedim.Şeffaf bantlarla resimde görüldüğü gibi küçük kareler oluşturdum ve çiçekleri sapları az kalacak şekilde kesip tabağın üzerine boşluk kalmayacak şekilde bantların karelerine yerleştirdim.Oldukça basit oldu :) Benim sonucum aşağıda :))

Ben sonuçtan çok memnun kaldım :) siz de kendi özel günleriniz için düşünebilirsiniz.Ben ilerde evimde vereceğim davet sofralarında da kullanmak istiyorum :)

3 yorum:

  1. bloguma yaptıgın zıyaretın ıcın tesekkur edeırm , boyle blog zıyaretlerı yaparken once uye olursan sana da gelenler uye olur ben suan sana uye oldum mesela:)) boylelıkle ızleyıcı sayın artar:)blogunu zevkle takıp ederız ve ızleyıcın olunca unutmayız , hatta blogunun sag tarafına takıp ettıklerını ekleyebılırsın:) cok keyıflı bır blogun var ve headrına bayıldım bosnak kızı:)) kocaman sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :))) bloğunu uzun zamandan beri takip ediyorum adsız olarak :))artık kendi bloğumla edicem :) kuzucuğunu öp benimm için kocamannnn :****

      Sil
  2. COK GUZEL :d
    IZZMIRLI BENDE IZMIRLI:d

    YanıtlaSil

bal damlası