1 Ağustos 2012 Çarşamba

Yıldönümü Hediyesi :))

2 gün önce 2. Yıldönümümüzdü.Daha önceden Mavi.de görüp beğendiğim bir gömleği almıştım sevgilime.Ama içimden daha orijinal ve eğlenceli şeyler yapmak geliyordu J Oyun oynamayı karşımdaki insanın zekasıyla eğlenceli vakit geçirmeyi hep sevmişimdir J Bu tarz şeyler bence ilişkiye heyecan katan, eğlenceli vakit geçirmeyi sağlayan şeyler.İşte böyle düşünürken birden aklıma tek kullanımlık kartlar yapma fikri geldi J Hani bir çekilişte kazanırsın da hediye  olarak fiş gibi kağıtlar verirler onların belirli bir kullanım süreleri vardır ve o süre içerisinde kartta yazan hediyeyi kullanmak zorundasındır.Bunlar ne olabilir mesela bir A Restoranında bir akşam yemeği hakkı ya da bir B Kuaföründe saç bakımı yaptırma hakkı gibi .. J Ben de işte bundan yola çıkarak sevgilimi ödüllendireyim dedim J Aynen bahsettiğim gibi hayalimden kartlar hazırladım J Ben hediye kartlarımı hazırlarken sevgilimin sevdiği aktiviteleri baz aldım J
 Bakınız bu masaj kartı J


*Not ve parantez içinde yazılanlar tamamen hayal ürünüdür :))) bu da joker kart :))



En güzel kart bence bu çünkü buradaki isteğini kendisi belirlicek :)) Bunlara benzer daha bir sürü kart hazırladım :)))






ve bu şekilde hediye ettim :)


Çok şaşırdı, çok güldü ve çok değişik buldu :))) Bunları saklamayı düşünüyoruz :) Kartları kullanmaya henüz başlamadı ama süresi azalıyor hatırlatması benden ;)))

22 yorum:

  1. ayy çok güzel bende yapmak istiyorummm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin çok şaşırcak :))

      Sil
  2. gerçekten çok güzelmiş...
    bayıldım...

    YanıtlaSil
  3. çok etkilendim.böyle orjinal fikirlere bayılırım.sizi takibe aldım bende bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim beğenmene sevindim :)takibindeyim :)

    YanıtlaSil
  5. bende takipteyimm :)

    YanıtlaSil
  6. Çerkes kızından boşnak kızına :) merhaba çoc cici bir blog!http://welcomemylfe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çerkez kızzıı merhaba :) çok teşekkür ederimm :)
      geliyorum bloğuna :))

      Sil
  7. çok orjınal olmuş gercektende:))bende beklerim bloguma canım sevgıerr:))

    YanıtlaSil
  8. vayy bayıldım çok güzel fikirmiş :) blogun hayırlı olsun canım takipteyim bana da beklerim :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ama... eğlenceli ve keyifli bir alternatif... bendemi hazırlasam acaba...?
    bende bloğuma beklerim...

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederimm hepinizee :))

    YanıtlaSil
  11. çok güzel ve değişik bir fikir :). Aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  12. hey bende cerkez kızıyım :))buarada fkre bayıldım cnm cook degısık ve gzel olms

    YanıtlaSil
  13. hey bende cerkez kızıyım :))buarada fkre bayıldım cnm cook degısık ve gzel olms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm Çerkez Kızııı :))

      Sil
  14. Ben de yapmıştım. 365 tane minik kupon hazırlayıp bir kutuya doldurup sevgililer gününde hediye etmiştim. (Bkz:http://zeynepinkalbi.blogspot.com/p/hediye-fikirleri.html)
    Ne oldu dersin? 1 sene boyunca bir tanesini bile kullanmadı. Ben de geçen sevgililer gününde hepsini çöpe attım sinirden. Hala aklıma geldikçe sinirleniyorum yahu. Ne uğraşmıştım ben onlar için. Hiifff...
    Umarım senin kartların kullanılmıştır (;

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı bir fikirmiş, 2. seneniz kutlu olsun tekrardan :)

    YanıtlaSil
  16. Bu fikir çok güzelmiş bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

bal damlası